لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رقابت Nexus 7 با آیپد مینی رتینا ! کدام یک زودتر عرضه می شود !

رقابت Nexus 7 با آیپد مینی رتینا ! کدام یک زودتر عرضه می شود !

با نزدیک شدن به معرفی آیپد مینی جدید اپل، رقیبان برای مقابله با اپل به پا می خیزند. مطابق گزارش های NPD DisplaySearch ، گوگل ممکن است ضربه ی دیگری با تبلت 7 اینچ خود به آیپد مینی جدید اپل در سال 2013 در بازار تبلت ها وارد کند. گوگل احتمالا Nexus 7 جدید خود را در سه ماهه ی دوم سال 2013 معرفی می کند در حالی که انتظار می رود شرکت کوپرتینو، سازنده ی صفحه نمایش رتینا آیپد مینی جدید اپل در سه ماهه ی سوم یا چهارم راه اندازی شود. در ادامه با ما همراه باشید…

شرکت تحقیقاتی CNET در روز جمعه گزارش داد که تولید آیپد مینی 2 با صفحه نمایش رتینا در سه ماهه ی سوم می باشد ولی زمان دقیق دسترسی آن معلوم نخواهد بود.

چه هنگامی آیپد مینی جدید در دسترس قرار خواهد گرفت؟سه ماهه ی سوم یا چهارم؟ برای جواب این سوال با آقای Paul Semenza همراه باشید.

بر اساس جست و جو و تحلیل های Paul Semenza، وی بر این باور است که با استناد به داده های زنجیره ای DisplaySearch زمان عرضه آن مشخص خواهد شد و بر اساس تحلیل های KGI، مینگ چو کو در ماه ژانویه با استناد به گزارش های قبلی خود تخمین می زند که آیپد مینی جدید اپل با صفحه نمایش رتینا در سه ماهه ی سوم معرفی شود.

Paul Semenza معتقد است رزولوشن آیپد مینی جدید به جای 1024در 768 پیکسل با 2048 در 1536 پیکسل جایگزین خواهد شد. آیپد مینی حاضر اپل دارای تراکم پیکسل 163ppi می باشد، حال اگر اپل صفحه نمایش 7.9 اینچ خود را نگه دارد و تراکم پیکسل آن را تا 324 پیکسل در هر اینچ ، که تقریبا با پنل 326ppi مورد استفاده در آیفون 5 برابر است برساند، یک پیشرفت عالی به حساب آمده و در نوع خود بی نظیر خواهد بود. وی در ادامه گفت قطعا گوگل برای مقابله با رقیب خود بیکار نمی شیند و Nexus 7 خود را بروز رسانی خواهد کرد. به احتمال زیاد صفحه نمایش Nexus 7 ، با وضوح بالای 1,920 در1,200 پیکسل بروز خواهد شد.

اگر این تحلیگری ها و احتمالات درست باشد، شرکت گوگل محصول جدید خود یعنی Nexus 7 را در سه ماهه ی دوم سال جاری معرفی می کند، درحالی که آیپد مینی جدید اپل می تواند در نیمه دوم سال پرده برداری شود. این جدول زمان بندی تقریبا همانند سال 2012 است زمانی که گوگل دوماه زودتر Nexus 7 خود را پیش از معرفی آیپد مینی به بازار ارائه نمود.

source : Appleinsider  cnet

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373