لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل اولین تولید کننده آیفون بوده است ؟

آیا اپل اولین تولید کننده آیفون بوده است ؟
اپل برای اولین با در ژانویه 2007 در یک کنفرانس رویایی و با حضور استیوجابز ، از اولین محصول گوشی همراه خود رونمایی کرد . اولین محصولی که ملقب به آیفون شده بود و به دلیل مجهز بود به اینترنت 2G ، نام آن آیفون 2G شد . آیمک و آیپاد هم توسط اپل معرفی شدند و اولین بار در کل تاریخ این نام توسط این شرکت استفاده شد . اما قضیه آیفون کاملا فرق میکند . در این پست قصد داریم تا شما را با اولین آیفون های کل تاریخ آشنا کنیم . آیفون هایی که توسط اپل تولید نشده بودند و اتفاقا برای ارتباط میان دو نفر و همچنین استفاده از اینترنت تولید شده بودند . 
InfoGear نام شرکتی میباشد که اولین تلفنی را تولید کرده بود که ملقب به آیفون بود . این شرکت تلفنی که در زیر مشاهده میکنید را که مجهز به سیستم لمسی میباشد را در سال 1998 معرفی کرد . این تلفن قابلیت اتصال به اینترنت را نیز داشته است و نام آن نیز آیفون بوده است . 
 
iPhone1.jpg
 
این تلفن را میشود گفت که جز مجهزترین تلفن های دوره خودش بوده است . گوشی تلفنی که صفحه نمایش سیاه و سفید 7.4 اینچی داشت و به صورت رومیزی از آن استفاده میشد . کیبوردی که از زیر آن در دسترس کاربر قرار میگرفت را میتوانید به راحتی ببینید . با استفاده از این کیبورد کاربر میتوانست ایمیل ارسال کند و البته به اینترنت دسترسی پیدا کند . جالب است بدانید این آیفون مجهز به رم داخلی ۲۰۰ مگابایت نیز بوده که فضای خوبی برای ذخیره سازی در آن زمان بوده است . البته این تلفن خارق العاده از موفقیت چشم گیری بهره نبرد و پس از یکسال ، تولیدش متوقف شد . علت اصلی عدم موفقیت آن نیز ، جلوتر بودن تکنولوژی آن از زمان توسعه اینترنت و صفحه نمایش لمسی بیان شده است .
جالب است بدانید شرکت بعدی که InfoGear را تصاحب کرد بلافاصله از اپل برای استفاده از نام آن شکایت کرد ، اما این دو شرکت مشکلشان را بیرون از دادگاه حل کردند و مقرر شد هر دوی آن ها بتوانند از این نام استفاده کنند .
 
iphone2.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420