لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باز هم تصاویر جدید ۷ پلاس ، دوربین دوگانه را تایید میکند

باز هم تصاویر جدید ۷ پلاس ، دوربین دوگانه را تایید میکند
همچنان اخبار پیرامون آیفون ۷ ، دنیای آی تی را فرا گرفته است و هر روز اخبار ضد و نقیض زیادی را میشنویم . چند روز پیش خبر منتفی شدن دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس به دلیل مشکلات فنی را منتشر کردیم و این خبر مشتریان اپل را ناامید کرده بود . اما امروز عکس هایی به دستمان رسیده است که حکایت از تایید ماژول دوگانه دوربین دارد . 
طبق گفته منابع منتشر کننده عکس ها ، این عکس های جدید نیز اخبار گذشته را تایید میکند و همان طور که مشاهده میکنید ، دوربین دوگانه به وضوح قابل مشاهده میباشد . متاسفانه عکس های منتشر شده فقط از پشت آیفون ۷ پلاس میباشد و هنوز عکسی از وضعیت ظاهری و جلوی آیفون ۷ پلاس به دستمان نرسیده است . میتوانید در زیر عکس های این منبع فاش کننده آیفون ۷ را مشاهده کنید . 
 
آیفون ۷ پلاس
 
طبق اظهار نظر کارشناسان ، این تصویر نهایی آیفون ۷ میباشد و نباید انتظار تفاوت دیگری را حداقل از پشت آیفون ۷ داشت . البته اسمارت کانکتور نیز در پایین تصویر باید باشد که متاسفانه در این تصویر از دید مخفی مانده است . اپل تا به حال اسمارت کانکتور را فقط در آیپدهای پرو مورد استفاده قرار داده است . خبر خوب دیگر برای گوشی بازها و کسانی که زیاد با گوشی کار میکنند ، افزایش ظرفیت باطری آیفون ۷ به 3500 میلی آمپر میباشد . اگر این خبر خوب موثق باشد ، دیگر  گیمرها هم نیاز به شارژ مجدد گوشی در طول روز نخواهند بود و دغدغه خیلی ها مرتفع خواهد شد . 
امیدواریم که خبرهای جدید دنیای آی تی ، خبرهای خوشحال کننده امروز را نقض نکنند و آیفون بازها هم به جلگه گوشی‌های دوربین دوگانه بپیوندند . آیا گوشی آینده اپل ، این کمپانی را از رکود اقتصادی نجات خواهد داد ؟ 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373