لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه توانستند تلگرام و واتس اپ را هک کنند ؟

چگونه توانستند تلگرام و واتس اپ را هک کنند ؟

بالاخره نرم افزار تلگرام و واتس اپ که جز امن ترین نرم افزارهای این روزها میباشد ، هک شدند . این خبری بود که اولین بار توسط یک ویدیو در همه دنیا پخش شد و از قدت هکرها برای انجام هر کاری سخن میگفت . نرم افزار تلگرام که این روزها بیش از ۵۰٪ کاربران گوشی های هوشمند از آن استفاده میکنند ، بالاخره طعمه هکرها شد و با استفاده از باگ امنیتی SS7 به فایل ها و چت های آن دسترسی پیدا شد . سامانه سیگنال دهی SS7 یک استاندارد مخابراتی بین المللی میباشد که نحوه تبادل اطلاعات بر روی شبکه دیجیتالی تعریف میکند . 

اما جدیدا هکری توانسته باگ بزرگ این شبکه زیرساختی را پیدا کند و فقط کافی است تا شماره تلفن فرد مورد نظر را برای سرقت اطلاعات داشته باشد . گفته میشود چون که این شبکه ، از شبکه های زیرساختی میباشد و ریشه در بسیاری از تکنولوژی دوانده است ، عملا رفع این باگ غیر ممکن شده است . توماس فاکس بروستر ، نام کسی میباشد که توانسته تلگرام و اینستاگرام را هک کند و به اطلاعات هر کسی که بخواهد دسترسی پیدا کند .

سیستم عملکرد این هکر نیز این گونه میباشد که طوری وانمود میکند که نرم افزار قابلیت تشخیص فرد واقعی با هکر را نخواهد داشت و سپس از قسمت فراموش کردن رمز‌ ، شماره سریال جدید ارسال میشود و در واقع این شماره سریال برای هکر فرستاده میشود و وی با وارد کردن کد ، وارد اکانت میشود . 

جالب است بدانید با توجه به همه گیر بودن سامانه SS7 ، هر فعال سازی که از طریق شماره تلفن اقدام به انجام شپد ، قابلیت هک شدن دارد و هیچ کس قدرت جلوگیری از این موضوع را نخواهد داشت . 

در انتها شما را به دیدن دو ویدیویی که توماس منتشر کرده است دعوت میکنم :

 

{media id=842,layout=blog}

 

{media id=843,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373