لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه با نرم افزار پر درد سر آیتونز کنار بیاییم ؟

چگونه با نرم افزار پر درد سر آیتونز کنار بیاییم ؟

در این پست قصد آموزش نرم افزار آیتونز رو دارم . نرم افزار آیتونز نرم افزار مدیریت کامل آیفون , آیپد و آیپاد است . از نصب نرم افزار تا ریختن فیلم , آهنگ , زنگ برای گوشی و … .

قبل از شروع نرم افزار آیتونز را باز کنید و به Preferences بروید و تیک همه گزینه ها را بزنید تا از تمامی امکانات بتوانید استفاده کنید . اگر از مکینتاش استفاده می کنید دکمه های ‘Command’ + ‘,’ را بزنید و اگر از ویندوز استفاده میکنید دکمه ‘Ctrl’ + ‘,’ را بزنید تا تنظیمات به نمایش در بیاییند .

نحوه پاک کردن آلبوم های ریخته شده در آیفون و آیپد بوسیلهچگونه با نرم افزار پر درد سر آیتونز کنار بیاییم ؟چگونه با نرم افزار پر درد سر آیتونز کنار بیاییم ؟ iTunes

 ۱. انتقال عکس به آیفون و آیپد از طریق آیتونز :‌

ابتدا نرم افزار آیتونز را باز کنید و مانند شکل زیر آیفون و یا آیپد را انتخاب کنید .

به سربرگ Photos بروید و سپس گزینه Choose folder را بزنید و فولدر مورد نظر را انتخاب کنید .

 اگر دقت کنید در این روش فقط میتوانید یک فولدر خاص را انتخاب کنید . حال اگر برای عکس های شما فولدر بندی وجود دارد، باید یک فولدر داشته باشید که همه فولدرهای دیگر داخل آن باشد . برای مثال من می خواهم سه فولدر Private , NIC و Publice رو روی آیفون به تفکیک فولدر بریزم . بنابراین یک فولدر می سازم به نام فولدر iPhone Photo و این سه تا فولدر را در این فولدر می ریزم و طبق شکل زیر عمل می کنم .

در قسمت Sync Photo From گزینه Choose Folder را انتخاب کردم و آدرس فولدر iPhone Photo را دادم . سپس Selected Folder را زدم و تیک فولدرهای NIC , Public و Private را زدم . چنانچه این فولدرها شامل ویدیو هم بشوند تیک گزینه include Folder را نیز باید زد . سپس بر روی دکمه Apply می زنیم .

نکته : اگر بخواهید عکسی به فولدرهای داخل آیفون اضافه و یا عکسی را از فولدر داخل آیفون حذف کنید باید عکس مورد نظر را در کامپیوتر اضافه و یا عکس مورد نظر را از فولدر حذف کنید و سپس آیفون را با آیتونز سینک کنید تا تغییرات اعمال شوند .

۲. انتقال ویدیو به آیفون و آیپد از طریق آیتونز :‌

دو راه برای انتقال ویدیو به آیفون وجود دارد .

۲.۱ :‌ از طریق نرم افزار ویدیوی خود آیفون بتوانید ویدیو ها را ببینید . دقت کنید در این روش حتما باید ویدیو با فرمت MP4 باشد .

ابتدا مانند شکل زیر نرم افزار آیتونز را باز کنید و به قسمت مربوط به ویدیو بروید و سپس ویدیوهای خود را به این قسمت درگ کنید . کلیپ هایی که در شکل زیر میبینید از همین طریق بر روی آیتونز ریخته شده است .

 سپس مانند قبل آیفون را انتخاب کنید اما این بار به سربرگ Video بروید و تیک هر کلیپی که می خواهید در آیفون کپی شود را بزنید و سپس گزینه Apply را بزنید .

 ۲.۲ : از طریق نرم افزارهای جانبی مانند Oplayer , AVPlayer و … .

در این روش تقریبا تمامی پسوندهای فیلم ها توسط نرم افزار ساپورت می شود و حتی می توانید زیر نویس فیلم ها را نیز ببینید . آیفون را انتخاب کنید و سپس به سربرگ Apps بروید . به پایین اسکرول کنید و به قسمت File Sharing بروید و نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Add را بزنید و سپس فیلم مورد نظر را انتخاب کنید . (بسته به نرم افزاری که بر روی آیفون نصب هست باید یک نرم افزار را انتخاب کنید) . پس از انتخاب فیلم , فیلم در نرم افزار کپی می شود . حال کافی است نرم افزاری که برای کپی کردن فیلم انتخاب کرده بودید را (در عکس پایین نرم افزار Oplayer) باز کنید و از دیدن فیلم لذت ببرید .

۳. انتقال موزیک به آیفون و آیپد از طریق آیتونز :‌

برای انتقال موزیک مانند ویدیو نیز دو راه وجود دارد .

۳.۱ : از طریق نرم افزار Music .

در این روش ابتدا باید موزیک ها را به لایبرری نرم افزار آیتونز اضافه کنید . ابتدا نرم افزار آیتونز را باز کنید و سپس به سربرگ موزیک بروید .

حال از منوی File گزینه Add to library را انتخاب کنید و آدرس موزیک هایتان را بدهید . پس از اضافه شدن موزیک ها مانند شکل بالا موزیک ها به آیتونز اضافه می شوند . حال آیفون را انتخاب کنید و به سربرگ موزیک بروید و تیک گزینه Sync Music را بزنید . پس از زدن تیک این گزینه دو نوع انتخاب دارید .

Entire music library : اگر این تیک را بزنید هر موزیکی که در لایبرری آیتونز شما باشد (موزیک هایی که در مرحله قبل اضافه کردید) به داخل آیفونتان انتقال داده میشود . کل موزیک های داخل آیتونز .

Selected playlists, artists, albums and genres : در این روش می توانید موزیک ها را بر اساس خواننده ها , آلبوم ها و … ببینید و هر کدام را که خواستید به آیفون منتقل کنید .

۳.۲ :‌از طریق نرم افزارهای جانبی مانند OPlayer , Buzz Palyer و … :

دقیقآ مانند روشی که در ۲.۲ بیان شد می توانید عمل کنید . نرم افزار مورد نظر را از قسمت File Sharing انتخاب کنید , اما این بار پس از زدن بر روی دکمه Add موزیک های مورد نظر را انتخاب کنید . دقت کنید که پس از اتقال موزیک به نرم افزار مورد نظر , در آن نرم افزار می توانید فایل ها را فولدر بندی کنید .

4. انتقال PDF و کتاب به آیفون و آیپد از طریق آیتونز :‌

اگر فقط قصد خواندن کتاب الکترونیک و PDF بر روی دیوایس دارید از نرم افزار iBooks استفاده کنید . استفاده از این نرم افزار قابلیت Edit را به شما نخواهد داد . یعنی نمی توانید تغییری در PDF انجام دهید . اما استفاده از این نرم افزار لذت فوق العاده ای را به شما منتقل خواهد کرد .

در این روش باید نرم افزار iBooks بر روی دیوایس نصب باشد .

ابتدا کتاب های مورد نظر را باید به لایبرری آیتونز اضافه کنید . برای این کار مانند شکل زیر ابتدا به بخش iBooks بروید و سپس کتاب ها را به داخل بخش مورد نظر درگ کنید تا کتاب ها به لایبرری اضافه گردد .

پس از اضافه شدن کتاب ها به لایبرری، دیوایس را انتخاب کرده و به سربرگ Books بروید و تیک گزینه Sync Books را بزنید . چنانچه می خواهید تمام کتاب های لایبرری به دیوایس منتقل شود تیک All Books را بزنید و اگر خواستید کتاب ها را انتخاب شده در دیوایس بریزید تیک Selected Books را بزنید و تیک کتاب های مورد نظر را بزنید .

اگر خواستید بر روی PDF ها ادیت و تغییراتی اعمال کنید بهتر است ابتدا نرم افزارهای جانبی مانند PDF Expert و یا PDF Reader Pro و … را بر روی دیوایس نصب کنید و سپس مانند قسمت ۲.۲ عمل کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373