لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر مهم | نسخه طلایی واتس آپ را نصب نکنید

خبر مهم | نسخه طلایی واتس آپ را نصب نکنید

طی چند روز گذشته خبرهای زیادی مبنی بر نصب ورژن طلایی نرم افزار واتس آپ به گوش رسید . نسخه ای تقلبی از هکرها که فقط هدفشان دزدین اطلاعات میباشد . این نرم افزار که در اصل تحت تملک فیس بوک میباشد ، نسخه بدافزاری نیز از آن منتشر شده است که هیچ یک از قابلیت های نرم افزار اصلی را ندارد و فقط هدفش هک اطلاعات گوشی های هوشمند میباشد . 

هکرها و دزدان اطلاعات ، در پی آن هستند تا با ارسال پیامی مبنی بر اینکه نسخه طلایی این نرم افزار پیش تر فقط برای افراد مشهور در دسترس بود و حال با امکانات ویژه ای مانند : تماس تصویری ، اموجی های مختلف و … در اختیار شما قرار گرفته است ، سعی بر آن دارد تا شما را تشویق به نصب این بدافزار کند . چنانچه این نرم افزار را نصب کنید ، کانال ارتباطی بین اطلاعات شما و هکرها ایجاد خواهد شد . 

واتس آپ در سایت رسمی خودش نیز این مورد را متذکر شده است که چنانچه فردی از این نرم افزارها استفاده کند ، دیگر حق استفاده از نرم افزار اصلی را نخواهد داشت . نام های دیگری که هکرها برای نرم افزارشان انتخاب کرده اند ، واتس آپ پلاس ، واتس آپ گلد و … میباشد .

واتس آپ اعلام کرده است چنانچه فردی از نسخه طلایی این نرم افزار استفاده میکند ، به سرعت آن را پاک کند و پس از ۲۴ ساعت انتظار ، نسخه اصلی را مجددا نصب کند . 

نکته مهمی که باید در انتها به آن اشاره کنیم این است که این نرم افزار نسخه آی او اسی ندارد و کسی نمیتواند آن را روی آیفون خود نصب کند . فقط افرادی که گوشی خود را جیلبریک کرده اند و قفل آن را شکسته اند در معرض خطر میباشند . اپ استور همچنان امن میباشد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373