لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل برای اپل و مایکروسافت خط و نشان کشید

گوگل برای اپل و مایکروسافت خط و نشان کشید

چند روز پیش ، گوگل در جریان کنفرانسی که برای توسعه دهنگان برگزار کرده بود ، خبر از اجرا شدن تمامی نرمافزارهای موجود در گوگل پلی بر روی کروم بوک ها داد . با اجرایی شدن این طرح زنگ خطر برای شرکت های اپل و مایکروسافت که سالیان سال است بر کامپیوترها خانگی فرمانروایی میکنند ، به صدا درآمده است .

نکته مهمی که میتوان به آن اشاره کرد ، پیشی گرفتن فروش کروم بوک ها نسبت به مک بوک ها در ماه های اخیر است . این وضعیت تا به حال برای اپل در سال های اخیر رخ نداده بود . به نظر میرسد ، گوگل با برنامه ریزی بسیار دقیقی به جنگ اپل رفته است . 

اجرای اپ های تبلت بر روی لپ تاپ ، یک آرزوی دیرین برای کاربران بوده است . خبر جدیدی  که گوگل به توسعه دهندگان داده است ، نشان از عوض شدن سلیقه خرید کاربران میدهد . بسیاری از کاربران به این نتیجه رسیده اند که به جای هزینه برای خرید لپ تاپ ، میتوانند یک کروم بوک تهیه کنند . با این کار هم کلیه امکانات یک لپ تاپ را دارند و هم میتوانند نرمافزارهای اندرویدی را بر روی آن ها نصب کنند . در واقع با یک تیر دو نشان را زده اند .

اپل باید به فکر راهی برای مسیری که گوگل در پیش گرفته است باشد . در حال حاضر بسیاری از نرم افزارهای کاربردی اعم از : فتوشاپ ، اتوکد ، آفیس ، پلیر و … بر روی اندروید قابل اجرا میباشد و زین پس تمامی این ویژگی ها بر روی کروم بوک ها منتقل میشوند . با این امکانات جدید باید انتظار ارائه راه حل از سمت تیم کوک و همکارانش باشیم . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420