لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون در سال ۲۰۱۸ دارای صفحه نمایش خمیده خواهد شد

آیفون در سال ۲۰۱۸ دارای صفحه نمایش خمیده خواهد شد

اپل در حال حاضر از تکنولوژی LCD بر روی آیفون هایش بهره میبرد . اما وقتی سامسونگ در سال ۲۰۱۳ از تکنولوژی صفحه نمایش های خمیده رونمایی کرد ، اپل نیز تصمیم به استفاده از این صفحه نمایش ها کرد . میتوانید در ادامه ویدیوی صفحه نمایش خمیده‌ای که توسط سامسونگ معرفی شد را ببینید : 

 

{media id=555,layout=blog}

 

به نظر میرسد بالاخره اپل در یکی از ورژن های گوشی‌های آینده اش از این تکنولوژی بهره خواهد برد . اما سوال اصلی اینجاست که دوستداران محصولات این شرکت تا کی باید منتظر ارائه این محصول خارق العاده باشند ؟ بسیاری از کارشناسان ، استفاده از این تکنولوژی را مربوط به آیفون ۷ که در پاییز آینده معرفی خواهد شد میدانستند . اما پس از انتشار اسناد مربوط به این گوشی ، امیدها برای ارائه آیفون ۷ با صفحه نمایش خمیده کم رنگ شد . اما با توجه به قراردادهای اپل که با سامسونگ و ژاپن دیسپلی برای تولید این محصول بسته است ، باید منتظر ارائه آیفون ۸ با این تکنولوژی باشیم . 

رییس شرکت تحقیقاتی UBI، لی چونگ هون در این مورد نظر خودش را بیان کرد . هفته گذشته و در یک سمینار صنعتی لی چونگ هون بیان کرد : اپل در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار از صفحه نمایش های AMOLED استفاده خواهد کرد . او همچنین خاطر نشان کرد که ۳۰٪ آیفون هایی که در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهند شد ، دارای صفحه نمایش خمیده خواهند بود . همچنین وی معتقد است که این تعداد از صفحه نمایش ها در سال ۲۰۲۰ به ۸۰٪ خواهد رسید . 

اپل پیش تر سفارش ساخت ۱۰۰ میلیون صفحه نمایش خمیده را به سامسونگ داده بود . گویا این تعداد از سفارش فقط برای ۶۰٪ از گوشی های آیفون میباشد و بقیه صفحه نمایش ها را Japan Display و LG ساپورت خواهند کرد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373