لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری دو ابر قدرت با یکدیگر

همکاری دو ابر قدرت با یکدیگر

به تازگی شرکت خودروسازی فراری که یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های تولید خودرو در جهان است ، دست به اقدامی جدید زده و قصد همکاری با شرکت بزرگ اپل را دارد.

همکاری فراری با اپل 

در این همکاری شرکت فراری قصد دارد در جهت افزایش مشارکت در زمینه سرگرمی های درون خودروهای خودش تلاش کند. به همین منظور در این خودرو از برنامه هوشمند آی او اس یعنی سیری به همراه دو آیپد مینی برای استفاده سرنشینان عقب استفاده شده است.

رئیس شرکت فراری در نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو اعلام کرد این دو شرکت در ماه های آتی مذاکرات بیشتری برای همکاری با یکدیگر انجام خواهند داد. سخنان رئیس شرکت فراری همزمان با رونمایی از خودروی جدید این شرکت می باشد که اولین خودروی چهارچرخ با گنجایش چهار سرنشین در تاریخ شرکت فراری به شمار می آید. این خودرو جز سری F به شمار می آید و نام آن LaFerrari یا F70 است. 

همکاری فراری با اپل 1

در این خودرو از سیستم صوتی Eyes Free تحت سیری استفاده شده است . سیستم Eyes Free به راننده کمک می کند تا بدون استفاده از گزینه های موجود بر روی نمایشگر با Siri ارتباط برقرار کند.

این خودروی جدید دارای دو موتور قدرتمند دیزلی و الکتریکی با قدرت های 789 و 160 اسب بخار می باشد که در مجموع با تولید قدرت 949 اسب بخار می تواند سرعت این خودرو را در کمتر از سه ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برساند. سرعت نهایی این خودرو 349 کیلومتر بر ساعت بوده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 1.3 میلیون دلار می باشد.

همکاری فراری با اپل 2

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373