لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا بالاخره آیفون ۷ به Smart Cannector مجهز خواهد بود ؟

آیا بالاخره آیفون ۷ به Smart Cannector مجهز خواهد بود ؟

اسمارت کانکتور آیفون ۷ :‌

باز هم اخبار پیرامون آیفون ۷ اپل میباشد . شایعات پیرامون وجود اسمارت کانکتور در آیفون ۷ میباشد . پیش تر و برای اولین بار در  زمان ارائه آیپد پرو از این پورت رونمایی شد . در اوایل امسال که آیپد پرو جدید در نسخه ۹.۷ اینچی عرضه شد و این آیپد نیز از اسمارت کانکتور پشتیبانی میکرد ، شایعات پیرامون حمایت آیفون ۷ اپل از این پورت شدت گرفت . 

اما امروز سایت Mac Otakara از تصمیم اپل مبنی بر عدم استفاده از این کانکتور خبر داد و گزارش کرد که اپل بر خلاف تصور همگان از این اسمارت کانکتور در آیفون نسل جدیدش استفاده نخواهد کرد و البته بیان کرده است که اپل دلیلی را نیز در این رابطه بیان نکرده است . 

باید بیان کنیم که پیش تر تصاویری از آیفون ۷ منتشر شده بود که حکایت از استفاده دوربین دوگانه و اسمارت کانکتور در آیفون ۷ داشته است ، اما باز هم این شایعات را نمیتوان دلیل محکمی بر این مدعا دانست زیرا طبق همیشه اپل در مقابل این گونه اخبار درز کرده از محصولاتش سیاست سکوت را پیش گرفته است . 

هنوز به صورت قطع مشخص نیست که آیا کمپانی اپل، بالاخره از Smart Connector در آیفون بعدی خود استفاده خواهد کرد یا خیر. اما اگر این گزارش صحت داشته باشد، مطمئنا باعث ناامیدی طرفدارانی خواهد شد که منتظر بودند تا از Smart Connector و قابلیت های جالبی که با خود به همراه می آورد در آیفون 7 استفاده نمایند .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373