لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هند حاضر به فروش آیفون نشد

هند حاضر به فروش آیفون نشد

اپل در دومین بازار بزرگ دنیا فقط صاحب ۲ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند میباشد . بازاریابان علت اصلی عدم موفقیت شرکت اپل در بازار بزرگ هند را قیمت های بالای این گوشی‌ها و عدم توانایی مالی هندی‌ها بیان کرده اند . اپل برای حل این مشکل میخواست تا گوشی‌های آیفون ریفربیشد را در بازار هند بفروش برساند تا هم بازار بزرگ هند را به دست بیاورد و هم مشتریان هندی پول هنگفتی را برای به دست آوردن اپل هزینه نکنند و با این محصولات آشنا شوند . 

گوشی‌های ریفر گوشی‌هایی میباشند که دچار مشکل شده‌اند و پس از بازگشت به کارخانه ، مجددا تعمیر و روانه بازار شده اند . فروش آیفون‌های ریفر یک امر کاملا طبیعی در آمریکا میباشد اما قضیه در هند فرق میکند . اپل باید برای ارسال این نوع گوشی‌ها از دولت هند اجازه بگیرد . اما نکته جالب اینچاست که دولت هند امسال هم مانند سال گذشته از ورود گوشی‌های ریفر آیفون به این کشور جلوگیری کرده است . 

اپل به دنبال تاسیس خرده فروشی‌هایی هم در کشور هند است تا از این طریق به فروشنده‌های محلی گوشی‌های خود هم کمک کند. اما فعلا این برنامه‌ها با توجه به رد درخواست اپل در ابهام قرار دارد. اپل تصمیم گرفته فعلا درباره رد این درخواست اظهارنظری نکند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373