لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شش نکته‌ای که در مورد اپل نمی دانستید

شش نکته‌ای که در مورد اپل نمی دانستید

شاید برای شما هم جالب باشد که اپل با تمام پوشش خبری که از سمت همه خبرگزاری‌ها انجام میشود ، همچنان راز و رمزهایی دارد که خیلی از افراد از آن ناآگاه هستند . 

شرکت اپل در 1 آوریل سال 1976 پایه گذاری شد و اولین محصول آن ها Apple I بود . پس از عرضه این محصول شرکت اپل دچار فراز و نشیب‌های زیادی شده است . حال این شرکت در بالاترین قله تکنولوژی ایستاده است و پرارزشترین شرکت کل تاریخ میباشد . 

۱ . دلایل انتخاب نام اپل توسط استیو جابز بسیار جالب بوده است . اول اینکه وی یک فرد خام خور بوده است و میوه‌ها بخش اعظمی از وعده‌های غذایی وی بوده‌اند . مورد دوم این بود که نام اپل ، از نام دیگر شرکت‌ها که در عرصه تکنولوژی بودند کاملا متفاوت بود و از آن جدیدت برخوردار نبود . آخرین و مهمترین مورد هم بالاتر قرار گرفتن نام Apple در لیست شماره تلفن‌های دفترچه تلفن نسبت به Atari میباشد .

 

steve-jobs.jpg

 

۲ . علاوه بر استیو جابز و استیو وزنیاک فرد دیگری به نام ران واین در ابتدای تاسیس شرکت اپل حضور داشته است . وی پس از 12 روز 10 درصد از سهام خود را به ارزش 800 دلار فروخت . وی که اکنون در سن 81 سالگی به سر میبرد ، از فروش سهامش که اکنون بیش از 60 میلیارد دلار ارزشمند است ، اصلا پشیمان نیست . 

 

steve-jobs-Ronald-Wayne.jpg

 

۳ . سال گذشته، شرکت اپل 201 میلیون و 529 هزار دستگاه آیفون به فروش رساند. این رقم برابر با 6.4 دستگاه آیفون در هر ثانیه است.

۴ . نخستین محصول اپل با نام Apple I به قیمت 666.66 دلار فروش رفت . ظاهرا استیو وزنیاک علاقه زیادی به تکرار اعداد داشته است . این عدد مشهور به عدد شیطان است ، اما وی چنین عقیده‌ای ندارد . در ضمن این عدد برابر با یک سوم مابه التفاوت هزینه و سود اپل از این دستگاه بود .

 

AppleI.jpg

 

۵ . پروژه تولید گوشی توسط اپل با نام Project Purple استارت خورد . این نام در طی زمان تغییرات بسیاری مانند Telepod، Mobi، Tripod و حتی iPad داشته است که در نهایت به نام iPhone  ملقب شده است .

 

iPhone2G.jpg

 

۶ . درآمد شرکت اپل در سال گذشته 235 میلیارد دلار بوده است . اگر بخواهیم این میزان درآمد را با درآمد تولید ناخالص داخلی کشورها مقایسه کنیم ، اپل در مقام 45 دنیا قرار میگیرد . این رتبه از رتبه بسیاری از کشورها مانند پرتغال در اروپا و قطر در آسیا بالاتر میباشد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420