لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد همچنان صدرنشین بازار تبلت‌ها است

آیپد همچنان صدرنشین بازار تبلت‌ها است

اپل همچنان با فروش 10.3 میلیون عددی آیپد در صدر فروشندگان تبلت در دنیا قرار گرفته است . با توجه به بزرگتر شدن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و همچنین ارائه آیفون 6S پلاس ملقب به فبلت ؛ بازار فروش محصولات تبلت در کل دنیا رو به افول و کوچکتر شدن است . در سه ماهه اول سال 2016 فروش تبلت به عدد 39.6 رسیده است . این عدد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افت 14.7 درصدی داشته است . در سه ماهه اول سال 2015 فروش تبلت به عدد 46.4 رسیده بود . 

اما در این میان اپل همچنان به یکه تازی اش ادامه میدهد . اکنون 25.9 درصد از بازار تبلت ها در اختیار اپل قرار دارد. این در حالی است که اپل در مدت مشابه در سال گذشته با فروش 12.6 میلیون دستگاه آیپد، 27.2 درصد از بازار را در اختیار داشت . 

سامسونگ رتبه دوم را در فروش تبلت در اختیار دارد . سامسونگ سال گذشته حتی از اپل هم جلوتر بود و با 28.1 درصد بازار تبلت را در اختیار داشت .  اما افت فروش تبلت در سال 2016 بیشتر شامل حال سامسونگ شده است . آن ها اکنون 15.2 درصد بازار را در قبضه خود دارند . 

آمازون حالا در جایگاه سوم قرار دارد. این شرکت با فروش 2.2 تبلت 5.7 درصد از بازار را در اختیار دارد. لنوو با 5.5 درصد از بازار در جایگاه چهارم، و هوآوی با فروش 2.1 میلیون تبلت در جایگاه پنجم قرار گرفته است. هوآوی موفق شده سهم خود از بازار را طی یک سال اخیر دوبرابر کند. هوآوی با افزایش 82.2 درصدی فروش تبلت های خود، موفق شده 1.1 میلیون دستگاه تبلت را در سه ماهه نخست امسال به فروش برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373