لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلگرام برای آیفون آپدیت شد | چه امکاناتی به تلگرام اضافه شده است ؟

تلگرام برای آیفون آپدیت شد | چه امکاناتی به تلگرام اضافه شده است ؟

تلگرام آپدیت شد : 

ساعاتی پیش نرم‌افزار تلگرام به ورژن 3.8.1 آپدیت شد . تلگرام در پست بلاگی خود به برخی از امکانات جدید این نرم‌افزار اشاره کرده است . جالب است بدانید بعضی از آپدیت‌ها فقط مختص آیفون  6S و 6 اس پلاس میباشد .

اولین تغییر گزینه Instant Camera میباشد که برای علاقه مندان به هنر عکاسی بسیار کاربردی میباشد . از این پس می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه پیوست (attachment) در سریع ترین زمان ممکن به دوربین آیفون دسترسی پیدا کنید و فیلم و عکس مورد نظر را به بهترین نحو ممکن به ثبت برسانید . دوربین پیش فرض ویژگی جدید Instant Camera دوربین سلفی با فلش روشن میباشد . البته میتوانید این پیش فرض را تغییر دهید و بر روی دوربین پشت بگذارید .

با توجه به درخواست زیاد کاربران مبنی بر ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ دی این ویژگی در تلگرام گنجانده شد . از این به بعد برای ضبط ویدیو با گرفتن دکمه بزرگ پایین صفحه ؛ ویدیو با کیفیت فول اچ دی شروع به ضبط میکند و سپس میتوانید آن را برای همه ارسال کنید . 

مورد دومی که میتوان به آن اشاره داشت این موضوع میباشد که در این نسخه Uber و Citymapper را به عنوان گزینه هایی برای مشاهده نقشه مکان ها اضافه شده است .

 

ویژگی‌های جدید تلگرام

 

سومین مورد : از این پس می توانید هر فایلی که در اپلیکیشن های دیگر دریافت کرده اید را دوباره در تلگرام باز کنید و در واقع هر نوع فایلی را به تعداد نا محدود در این برنامه ذخیره کنید و یا با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید . 

و اما آخرین گزینه مربوط به گوشی‌های آیفون 6S و 6 اس پلاس میباشد . پشتیبانی از تاچ سه بعدی در این نسخه برای کاربران گوشی‌های آیفون فعال گردیده است . برای مشاهده پیش نمایش عکس ها و فیلم ها در تمامی قسمت های این اپلیکیشن، از جمله منوهای پیوست، تاریخچه پیام ها و …  با استفاده از لمس سه بعدی آن ها را در سایز کاملشان ببینید و دیگر نیازی به کلیک و باز کردن مطلب نیست . این بدان معناست که از این پس میتوانید کل پیام‌های ارسال شده را بدون تیک خوانده شدن مطالب بخوانید .

در انتها تلگرام اعلام کرده است که منتظر آپدیت های جدید باشید . 

دانلود نسخه جدید تلگرام

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373