لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش‌مالی‌سالانه‌شرکت‌اپل‌منتشر‌شد‌که‌نشان‌از‌افت‌بعد‌از‌13 سال دارد

گزارش‌مالی‌سالانه‌شرکت‌اپل‌منتشر‌شد‌که‌نشان‌از‌افت‌بعد‌از‌13 سال دارد

اپل امروز گزارش مالی سالانه خود را اعلام کرد که نشان از افت دارد . این اتفاق نادر پس از ۱۳ سال در این کمپانی بزرگ رخ داده است . 

درآمد شرکت اپل در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۶ ؛ 50.6 میلیارد دلار بوده است که سود خالص آن 10.5 میلیارد دلار بوده است .  افت سود فروش محصولات اپل را زمانی متوجه خواهیم شد که این درآمد را با سه ماه قبل مقایسه کنیم . 58 میلیارد دلار سود فروش محصولات اپل و 13.6 میلیارد دلار سود خالص آن در سه ماهه قبل بوده است . 3.1 میلیارد دلار کاهش سود عدد بزرگی محصوب میشود که نشان از افت 13 درصدی دارد . طبق آمار و گزارش‌های منتشر شده پیش بینی میشود این افت تا 15 درصد نیز ادامه یابد . 

البته با تمام این افت‌ها اپل همچنان پر درآمدترین و پرارزش ترین شرکت تاریخ میباشد . آیفون در بسیاری از کشورها رشد چشم گیری در فروش داشته است ؛ برای مثال آیفون در کشور هند از رشد 50% بهره میبرد ؛ اما باید اذعان کرد که این رشد فقط در آیفون بوده است و در سایر محصولات اپل رشد چشم گیری نداشته است . تیم کوک، مدیر عامل اپل، این سه ماهه را “توقفی در رشد” خوانده و سه ماهه گذشته را “چالشی” نامیده است . 

 

AppleReprotFinance.jpg

 

آیپد به دلیل خلاقیتش در آن زمان پس از معرفی با فروش چشم گیری مواجه شد ؛ اما در سال 2014 به دلیل محدودیت‌های خاص فروشش به شدت افت پیدا کرد . اپل واچ هم ابتدا در به صنعت میلیاردی تبدیل شد ؛ اما پس از چندی دچار افت شد و نتوانست تحولی که آیپاد و مک بوک در بازار ایجاد کرده است را دوباره تکرار کند . 

افت فروش محصولات اپل در کل سرتاسر دنیا محسوس بوده است و این افت در بازار بزرگ و پر سود چین که یکی از اهداف و بازارهای موفق اپل میباشد  بیشتر احساس میشود . در حال حاضر اپل با دارایی 233 میلیارد دلاری در پی یافتن راهی تازه برای افزایش این درآمد است . صنعت خودرو و واقعیت مجازی دو مورد از موارد جدید اپل برای درآمد تازه میباشد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373