لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه مشکلات آیفون را به سریعترین روش ممکن حل کنیم ؟

چگونه مشکلات آیفون را به سریعترین روش ممکن حل کنیم ؟

در این پست قصد معرفی چندین ترفند ساده و بسیار کاربردی را داریم تا به سریعترین روش بعضی از مشکلات آیفون را حل کنید . این اصلا عجیب نیست که آیفون هم دچار مشکلات نرم‌افزاری میشود .

اگر چه به دلیل یکپارچگی سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های آیفون ؛ هنگ کردن و وجود مشکلات نرم‌افزاری بسیار بعید به نظر میرسد ؛ اما این مورد امری اجتناب ناپذیر میباشد و باید راه‌حل های مقابله با آن را یاد بگیریم .

چگونه مشکلات آیفون را برطرف کنیم؟

حالا به بررسی موضوعاتی که در سریعترین روش ممکن برای رفع مشکلات پیشنهاد میشود میپردازیم :

هارد ریست کردن :

این روش زمانی استفاده میشود که هیچ دکمه‌ای در آیفون کار نکند و کار کردن با آن غیرممکن باشد . شاید باور نکنید اما بسیاری از مشکلات آیفون با همین ترفند ساده حل میشود . برای این کار کافی‌است تا دکمه Home و Power را به اندازه 15 ثانیه پشت سر هم نگه دارید و منتظر باشید تا گوشی مجددا بالا بیاید . خواهید دید که این روش ساده یکی از تاثیرگذارترین روش‌های جان بخشیدن مجدد به گوشی‌است .

چگونه مشکلات آیفون را به سریعترین روش ممکن حل کنیم ؟

ریستارت کردن معروف :

برای ریستارت کردن مثل همیشه می‌توانید دکمه پاور آیفون را نگه‌داشته تا با منوی کشیدن برای خاموش شدن دستگاه روبه‌رو شوید، بعد از خاموش شدن دوباره دکمه پاور را نگه‌دارید تا گوشی شما روشن شود. با این کار آیفون شما ریستارت می‌شود .

ریست کردن نرم‌افزاری :

بسیاری از مشکلات به وجود آمده با روش بالا حل نمیشود و باید به روش نرم‌افزاری پناه ببرید .

  • Reset All Setting : زمانی استفاده میشود که نیاز دارید تا تمامی تنظیمات به حالت اولیه برگردد . زمانی که که گوشی شما دچار مشکلات عجیب و غریب شده است و یا تنظیماتی را انجام داده‌اید که نمیدانید از کجا غیرفعالش کنید . بهترین گزینه ؛ این گزینه میباشد . در این روش هیچ گونه اطلاعاتی از روی گوشی پاک نخواهد شد .
  • Reset All Content And Setting : در این روش کلیه اطلاعات گوشی پاک خواهد شد و گوشی ؛ صفر کیلومتر میشود و دقیقا وضعیتی را پیدا میکند که دفعه اول آن را روشن کرده‌اید .
  • Reset Network Setting : شاید برای شما هم مکررا پیش آمده باشد که بدون این‌که کار خاصی را روی گوشی انجام دهید ؛ گوشی به مودم وصل نمی شود . از این گزینه برای رفع مشکل استفاده کنید . در این روش کلیه پسورد‌های مربوط به مودم‌ها حذف میشوند . اما باز هم هیچ گونه اطلاعاتی پاک نخواهد شد .

آخرین گزینه : ریستور کردن :

چنانچه گوشی به هیچ کدام از روش‌های بالا ؛ درست نشد آخرین گزینه ریستور گوشی می ماند . در این روش که اصطلاحا Clean Install نیز نامیده میشود ؛ باید ابتدا آخرین ورژن مربوط به گوشی را دانلود کنید و سپس با آیتونز آن را ریستور کنید . آموزش کامل ریستور کردن گوشی را میتوانید در این پست ” آموزش ریستور و آپدیت آیفون و آیپد توسط فایل IPSW ” مطالعه کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420