لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه از نو بودن گوشی آیفون خریداری شده اطمینان حاصل کنیم ؟

چگونه از نو بودن گوشی آیفون خریداری شده اطمینان حاصل کنیم ؟

راه‌های تشخیص نو بودن گوشی آیفون خریداری شده :‌

حتما این موضوع را زیاد شنیده‌اید که پس از مراجعه به یک گوشی فروشی ؛ فروشنده اعلام میکند که دلیل باز شدن گوشی و روشن شدن آن تست آن در لب مرز بوده است و باید برای ورود به کشور از صحت گوشی اطمینان حاصل کنند . از این دست دلایل در هنگام فروش زیاد به گوش میرسد . باید به عرض برسانیم که این گونه دلایل هیچ گونه صحت و سقمی ندارد و چه بسا که گوشی فروخته شده به شما : دست دوم باشد و فروشنده بخواهد مجددا آن را به عنوان گوشی نو به شما بفروشد . 

در هنگام خرید گوشی آیفون باید به چه مواردی دقت کنیم ؟‌

  • اولین موردی که باید در هنگام خرید گوشی آیفون دقت کرد :‌ پلمپ بودن گوشی میباشد . متاسفانه دیده شده است که بسیاری از فروشندگان پس از باز کزدن پلمپ گوشی و برداشتن لوازم اصلی آن و قرار دادن لوازم جانبی غیر اصلی ( سود سرشاری نصیبشان میشود ) ؛ آن را مجددا پلمپ میکنند . راه تشخیص این مورد داشتن تجربه کافی است . البته باید ذکر کنیم که پلمپ‌های گوشی های اصلی بسیار تمیز و بدون داشتن هوا میباشد . به عکس‌های پایین که تفاوت این 2 را نمایش میدهد دقت کنید . 
  • پس از روشن کردن باید حتما گوشی مراحل رجیستر شدن و فعال شدن گوشی بیاید . به 17 زبان مختلف به شما ” سلام ” خواهد شد . حواستان باشد که گوشی وارد منو نباید . در طی مراحل رجیستر شدن باید حتما گوشی به اینترنت وصل شود . این پروسه حدودا 5 دقیقه زمان خواهد برد . ترجیحا این کار را خودتان انجام دهید و از فروشنده برای انجام مراحل کمک بگیرید . 

از کجا بفهمیم که وسایل داخل جعبه آیفون اصلی است ؟‌

پس از روشن شدن گوشی باید از اصلی بودن قطعات داخلی آیفون اطمینان حاصل کنید . این قطعات شامل : کابل ؛ شارژر ؛ هندزفری میباشد . 

  1. تسخیص اصلی بودن کابل آیفون را مطالعه کنید . همچنین میتوانید ویدیو و خبر اصلی بودن کابل و یا تقلبی بودن آن را ببینید . 
  2. تشخصیص اصلی بودن شارژر آیفون خریداری شده . 
  3. برای تشخیص هندزفری اصلی هم باید به بسته بندی آن و کیفیت آن توجه کنید . 

آخرین موردی که باید به آن توجه داشت ؛ روشن نشدن گوشی پیش از خرید میباشد : 

باید دقت کنید که گوشی شما به هیچ عنوان نباید قبل از خرید روشن شده باشد . حتی بهانه‌های تست در لب مرز را هم قبول نکنید . این بهانه تا به حال سر خیلی از افراد آمده است و آن ها با پرداخت پول گوشی نو ؛ گوشی دست دوم تحویل گرفته‌اند . دقت کنید که علت این کار را نیز چک کردن آنتن و جواب دادن سیم کارت ایران روی گوشی‌هایشان بیان میکنند . اپل دو نوع گوشی برای فروش دارد که به مدل لاک  فکتوری و آنلاک فکتوری تقسیم میشود . شما هزینه گوشی آنلاک را پرداخت کرده‌اید و این بدان معناست که سیم کارت ایران هم باید توسط گوشی آیفون پوشش داده شود . بنابرین سیم کارت ابران هم باید به صورت پیش فرض آنتن دهی داشته باشد . بهانه چک کردن آنتن را قبول نکنید . 

برای اینکار میتوانید حتی قبل از روشن شدن گوشی شماره سریال آن را در سایت اپل وارد کنید و آن را چک کنید . شماره سریال گوشی پشت جعبه آن میباشد. اما اگر گوشی را روشن کرده‌اید از داخل تنظیمات میتوانید به آن دسترسی داشته باشید . به پست زیر برای آموزش مراجعه کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373