لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل‌واچ‌۲ مستقل از آیفون و دارای سیم‌کارت داخلی

اپل‌واچ‌۲ مستقل از آیفون و دارای سیم‌کارت داخلی

امروز صبح خبری در سایت PhoneArena منتشر شد که به احتمال عدم نیاز اپل واچ ۲ به ست شدن با آیفون قوت میبخشد و به معنی تولید محصولی مستقل است.

تا به امروز و در نسل اول اپل واچ برای استفاده‌ی بهتر از آن وجود یک آیفون نیز الزامی است و اجرای خیلی از برنامه ها و انجام بسیاری از کارها بدون وجود ایفون ممکن نیست.

اما براساس خبری که در سایت ها منتشر شده در روز جمعه شرکت اپل طی اعلامیه ای به تمام برنامه نویسان ابلاغ کرده است که از این پس برنامه هایی که برای اپل واچ طراحی و تولید میشوند باید توانایی اجرا شدن بدون نیاز به آیفون را داشته باشند و برای تولید این برنامه ها از پلت فرم جدید استفاده شود. که معنی این پیام این است که از این پس برای اجرای برنامه های اپل پاچ نیازی به آیفون نیست و در نتیجه میتوان انتظار داشت بسیاری از کارها که اکنون با اپل واچ از بستر ایفون انجام میشود رفته رفته به روی ساعت منتقل شوند که از جمله میتوان به برقرای تماس های تلفنی اشاره کرد و موضوعی که این جا به چشم میخورد در صورت به وقوع پیوستن این احتمالات باید شاهد وجود یک میکروسیم در اپل واچ ۲ باشیم که امکان تماس و پیام سانی را برای کاربران از طریق ساعت فراهم کند.

در جمع بندی میتوان این برداشت را داشت که شرکت اپل به اشتباه خود در تولید اپل واچ پی برده و سعی دارد دیوایسی مستقل تولید کند که برای استفاده از آن نیازی به سایر دیوایس های اپل نباشد ؛ چرا که در حال حاضر اپل واچ فقط برای آن دسته از کاربرانی کاربرد دارد که از یک آیفون نیز در کنار ساعت خود استفاده میکنند.

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373