لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قرعه کشی حضور در کنفرانس اپل پایان یافت!

قرعه کشی حضور در کنفرانس اپل پایان یافت!

قرعه کشی بلیط های حصوز در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان موسوم به WWDC دیروز ساعت ۱۰ به وقت آمریکا پایان یافت و شرکت کنندگانی که موفق شدند فرصت حضور در این مراسم را به دست آورند کارت های اعتباری آنها شارژ شد. البته اپل اعلام کرده افرادی که در این قرعه کشی برنده شده اند در ۲۵ آوریل از طریق ارسال ایمیل آنها را مطلع خواهد کرد اما برخی از افرادی که کارت اعتباری آنها شارژ شده زودتر از موعد از این موضوع مطلع  و در تویتر خود منتشر کرده اند ( به گفته سایت Macrumors ).

ثبت نام برای شرکت در این مراسم توسط اپل در روز دوشنبه ۱۸ آوریل آغاز شد و این فرصت در ختیار تمام دوولوپرها قرار گرفت تا برای حضور در این مراسم شانس خود را آزمایش کنند که هزینه این ثبت نام ۱۵۹۹ دلار بود. در سال های گذشته تا به امروز اپل از همین سیستم یعنی قرعه کشی برای حضور افرد در مراسم استفاده میکند زیرا متقاضیان حضور بسیار زیاد بوده و مسلما ظرفیت به این میزان نخواهد بود.

این مراسم از ۱۳ ژوئن تا ۱۷ ژوئن برگزار خواهد شد و مکان پذیرایی از میهمانان با مکان برگزاری کنفرانس متفاوت خواهد بود ؛ مکان پذیرایی از مهمان ها سالن بیل گراهام خواهد بود که فضای بیشتری را برای میزبانی از مهمانان فراهم میکند. در این کنفرانس انتظار میرود اپل به معرفی سیستم عامل جدید آی او اس و مکینتاش و سیستم عامل های اپل و واچ و اپل تی وی بپردازد. در هفته ای که مهمانان در این مکان حضور دارند شرایطی فراهم میشود تا با بیش از ۱۵۰۰ مهندس شرکت اپل ملاقات داشته باشند و در بیش از ۱۰۰ جلسه فنی شرکت کنند و همچنین امکان مشاهده و دسترسی به آزمایشگاه های اپل نیز برای این فراد فراهم میشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373