لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای برای تولید کنندگان چینی دردسرساز شد!

آیفون اس ای برای تولید کنندگان چینی دردسرساز شد!

چند سالی است که برندهای چینی از جمله هوآوی و شیائومی توانسه اند جایگاه بسیار خوبی در کشور چین و همچنین جهان پیدا کنند و دلیل این پیشرفت و کسب جایگاه خوب قیمت پایین این برندها به نسبت مشخصات سخت افزاری و امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار میدهند ؛ اما ظاهرا اخیرا شرکت های چینی با تولید آیفون اس ای دچار بحران شده اند.

تنها برندهای هو آ وی و شیائومی نبوده اند که از حضور آیفون اس ای ضربه خورده اند و طبق گزارشات کمپانی های ویوو( VIVO ) و اپپو( Oppo )  نیز شدیدا دچار کاهش فروش شده اند.

بر اساس گزارشی که منتشر شده شرکت هایی که قطعات موبایل برای تولید کننده های تلفن همراه چینی تولید میکنند و در اختیار این شرکت ها قرار میدهند در چند ماهه اخیر شدیدا با کاهش فروش مواجه شده و علت این کاهش فروش را حضور آیفون اس ای اپل عنوان کرده اند زیرا این آیفون علاوه بر قیمت مناسب دارای سخت افزاری عالی بوده و با حضور این آیفون در بازار عملا تلفن های همراه ارزان قیمت هدف قرار گرفته اند ؛ به گفته شرکت های تامین کننده قطعات موبایل تا به حال تنها ۷۰ درصد از قطعات تولید شده خود را فروخته و در اختیار تولید کننده های تلفن همراه قرار داده اند و این در حالی است که این شرکت ها براساس پیش بینی های خود توقع فروش ۱۰۰ درصدی داشتند و به گفته آنها مسبب این موضوع آیفون اس ای است.

در حال حاظر به نظر میرسد شرکت های چینی وارد رقابت سختی شده اند و برای پیروز شدن در این رقابت باید سخت تر از گذشته تلاش کرده و به فکر ایده های جدید تر باشند.

اما در پایان نظر شما درباره این آیفون جدید اپل یعنی آیفون اس ای چیست ؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373