لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 | گزارش جدید حکایت از وجود اسمارت کانکتور در آیفون 7 دارد

آیفون 7 | گزارش جدید حکایت از وجود اسمارت کانکتور در آیفون 7 دارد

آیفون 7 با Smart Connector و بدنه‌ای به ضخامت آیفون 6 اس معرفی می‌شود :

وب سایت ژاپنی Mac Otakara گزارشی منتشر کرده است که بسیاری از شایعات مربوط به آیفون 7 را تایید کرده است . از جمله این شایعات میتوان به دوربین دوگانه و همچنین پنل پشتی آیفون 7 اپل اشاره کرد . Mac Otakara تصویری را نیز منتشر کرده که متعلق به رندرهای انجام شده از آیفون 7 است . بنابر اطلاعات ارائه شده این تصویر برگرفته از Catcher Technology ، یکی از تولیدکنندگان اپل است . 

در مورد ضخامت گوشی آیفون 7 باید بگوییم که طبق گزارش این وب سایت ؛ ضخامت آیفون 7 به اندازه آیفون 6 و آیفون 6 اس میباشد . پیش از این گمانه زنی های زیادی در مورد ضخامت آیفون 7 شده بود و اکثر کارشناس‌ها بر این باور بودند که این آیفون با ضخامت کمتری به بازار خواهد آمد . ضخامتی برابر 6.1 میلی متر که با آیپاد تاچ نسل 6 اپل برابری میکرد . 

جک هدفون آیفون 7 نیز بر اساس این گزارش حذف شده است و به جای هدفون های سیم دار ؛ از هدفون های بی‌سیم ملقب به ایرپادهای بلوتوث استفاده خواهد شد . کارکرد این سرویس نظیر اپل پنسیل خواهد بود .

یکی دیگر از مواردی که در این گزارش آمده است ؛ وجود دو سنسور در قسمت بالای این گوشی هوشمند میباشد . به نظر می‌رسد این سنسور‌ها با نمایشگر آیفون 7 در ارتباط خواهند بود و صفحه نمایشی مانند صفحه نمایش آیپد پرو 9.7 اینچی را به ارمغان خواهد آورد . صفحه نمایش آیفون 7 با پشتیبانی از قابلیت True Tone Display خواهد بود که با استفاده از آن گوشی آیفون 7 قادر است تا براساس نور و رنگ محیط ، نور و رنگ صفحه‌ی نمایش را تنظیم کند .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373