لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش کار با ios6 در آیپد و آیفون

آموزش کار با ios6 در آیپد و آیفون

چگونگی کار با سیستم عامل آی او اس در آیپد ، آیفون ، آیپاد تاچ و آشنایی با امکانات جدید آی او اس ۶ اپل

آموزش کار با آی او اس اپل

 

 نقشه آی او اس

 

در نقشه جدید اپل امکان 3D کردن نقشه ها وجود داردکه شما می توانید با فعال کردن این گزینه، نقشه مکان هایی که به صورت سه بعدی وجود دارد را مشاهده کنید. 

نقشه سه بعدی آی او اس

 همچنین شما می توانید سه حالت مختلف برای نمایش نقشه در صفحه انتخاب کنید.

 ۶ نقشه آی او اس

 سیری آی او اس ۶

 

 نرم افزار هوشمند سیری که هر کاری را برای شما انجام می دهد. برای فعال کردن سیری می توانید بعد از اتصال دستگاه خود به اینترنت، آیکون Settings را انتخاب کنید، وارد قسمت General شوید و سیری را انتخاب کنید و کلید فعال شدن آن را روشن کنید.

فعال کردن سیری آی او اس ۶

فیس بوک آی او اس ۶

در آی او اس ۶ نرم افزار فیس بوک به طور پیش فرض قرار گرفته و برای نصب آن کافی است بعد از رفتن به قسمت Settings ، نرم افزار Facebook را انتخاب کرده و روی گزینه Instsll آن کلیک کنید.

نصب فیس بوک آی او اس ۶

 پس بوک آی او اس ۶

 

Passbookامکان جدیدی است که در آی او اس ۶ اضافه شده و شما می توانید توسط آن پرواز ها ، بلیط های مختلف سینما ، کنسرت و … را چک کنید که البته این امکان جدید در کشور ما غیر فعال می باشد.

 فیس تایم آی او اس ۶

 

فیس تایم که شما توسط آن میتوانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و به صورت تصویری با آن ها صحبت کنید. برای فعال کردن نرم افزار فیس تایم در آیفون ، آیپد یا آیپاد تاچ می توانید بعد از وارد شدن به قسمت Settings ، FaceTime را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اپل آیدی و پسورد آن روی گزینه Sign In کلیک کنید تا فیس تایم شما فعال شود.

 تماس آی او اس ۶

 

ویژگی های اضافه شده به تماس های آیفون در آی او اس ۶ ، امکان پاسخ دادن یک تماس با ارسال پیام متنی در هنگام رد تماس ورودی می باشد.

رد تماس آی او اس ۶

ایمیل آی او اس ۶

 

چک کردن ایمیل ها یکی از کارهای روزمره ای است که بسیاری از شما انجام می دهید. به این ترتیب می توانید با تنظیم کردن ایمیل خود روی دستگاهتان از ایمیل های جدیدی که برا شما فرستاده می شود در کمترین زمان ممکن آگاهی پیدا کنید. برای ست کردن ایمیل میتوانید به قسمت Mail, Contacts, Calendars که در Settings وجود دارد رفته و بر روی گزینه Add Account کلیک کرده ، سپس سرویس ارائه دهنده ایمیل خود را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات خود و انتخاب گزینه Next ، اکانت شما فعال می شود. 

 دوربین آی او ای ۶

 

قابلیت پانوراما که به دوربین آیفون و آیپاد در ios 6 اضافه شده به اجازه می دهد تا بتوانید تصاویری کامل با دید گسترده بگیرید. شما می توانید با یک کلیک عکسی تا زاویه 240 درجه را بگیرید. برای گرفتن عکس هایی به صورت پانوراما ، در دوربین خود روی Option کلیک کنید و پانوراما را فعال کنید.

پانوراما آی او اس ۶

آموزش فعال کردن آی مسیج در آی او اس با استفاده از سرویس آی مسیج شما می توانید بین دوستان خود که از دیوایس های اپل استفاده می کنند به صورت رایگان و در کمترین زمان پیام متنی بفرستید. برای فعال کردن سرویس آی مسیج بعد از وارد شدن به قسمتSettings ، Messages  را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اپل آیدی و پسورد آن روی گزینه Sign In کلیک کنید تا آی مسیج شما فعال شود.
   
کار با گیم سینتر اپل گیم سنتر به شما اجازه می دهد تا با عضو شدن در آن بتوانید رکوردهایی را که در بازی های مختلف به ثبت می رسانید با دوستان خود و دیگران مقایسه کنید، آنها را برای بازی کردن و ثبت رکورد دعوت کنید و بالاترین رکوردها را مشاهده کنید. برای عضو شدن در گیم سنتر کافیست اپل آیدی و پسورد خود را در آن وارد کنید
   
کار با reminder در آی او اس اپل می توانید تمامی کارهای روزانه خود را درون Reminders لیست کنید تا یادتان نرود. حتی می توانید برای این کار یک زنگ هشدار تعیین کنید تا کاری را که در زمان مققر می خواهید انجام دهید به شما یاد آور شود.
   
فوتو بوث در آی پد و آیفون نرم افزار Photo Booth دارای افکت های جالب می باشد که شما توسط آن ها می توانید با استفاده از دوربین جلویی از خودتان و یا دوربین پشت از دیگران و محیط اطراف عکس های زیبا بگیرید.
   
ساعت در آی او اس ساعت آی او اس ۶ به کلی تغییر کرده شما می توانید ساعت های کشورهای مختلف را در کنار یکدیگر داشته باشید،ساعت خود زا برای زمان مشخصی تنظیم کنید، از آن به عنوان کورنومتر استفاده کنید و …  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373