لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ترفندی برای گرفتن عکس‌هایی بهتر با آیفون

ترفندی برای گرفتن عکس‌هایی بهتر با آیفون

سلام به دوستان و همراهان عزیز NIC ؛ در این پست قصد آموزش ترفندی را به شما داریم که در گرفتن عکس توسط آیفون به ما بسیار کمک خواهد کرد.

تا به حال پیش آمده که قصد گرفتن عکسی را با آیفون خود داشته باشید ولی نتوانید به طور کامل دست خود را ثابت نگه دارید و مدام دست شما مقداری جا‌به‌جا شود ؛ جالب است بدانید که همین امر باعث تار شدن و بی کیفیت شدن عکس شما میشود ؛ همانطور که میدانید گوشی‌های آیفون دارای قابلیت Auto Focus هستند و زمانی که شما قصد گرفتن عکسی را داشته باشید در صورتی که دست شما ثابت بماند بر روی شی یا شخص مورد نظر فوکوس انجام شده و باعث میشود که عکسی تمیزتر و زیباتر بگیرید اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد از بین رفتن فوکوس با ذره‌ای جا‌به‌جایی دست شماست که همین امر موجب میشود تصویر گرفته شده تار شده و کیفیت آن از بین برود اما با این نکته که به شما میگوییم میتوانید خیلی راحت از شر این مشکل خلاص شوید.

چگونه فوکوس آیفون را در هنگام عکس برداری قفل کنیم ؟

در صورتی که هنگام عکس برداری فوکوس را بر روی یک شی یا شخص قفل کنید ؛ جا‌به‌جایی های جزئی باعث از بین رفتن فوکوس شما نشده و بنابراین تصویر بهتری میتوانید تهیه کنید ؛ برای این کار بعد از مشخص شدن کادر مورد نظر انگشت خود را به مدت سه ثانیه بر روی شخص یا چیزی که میخواهید از آن عکس بگیرید نگه دارید تا فوکوس بر روی آن قفل شود ؛ سپس اقدام به عکس برداری کنید ؛ با این ترفند عکس های شما بسیار بهتر خواهند شد!

 

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373