لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد فروش آیفون به مرز 1 میلیارد رسید

تعداد فروش آیفون به مرز 1 میلیارد رسید

فروش آیفون به مرز 1 میلیارد عدد آیفون رسید :

شاید وقتی استیو جابز فقید گوشی آیفون 2G را برای اولین بار در تاریخ 9 ژانویه 2007 معرفی میکرد ؛ هیچ زمان به فکرش هم خطور نمیکرد که در 9 سال آینده فروش این گوشی به مرز 1 میلیارد برسد . در اواخر سال 2015 اپل به رقم باور نکردنی 896 میلیون عدد آیفون رسیده بود . حال اپل با ارائه آیفون 4 اینچی خود یعنی آیفون SE و همچنین با توجه به نزدیک بودن زمان ارائه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باید انتظار این را داشته باشیم که اپل به عدد 1 میلیارد فروش گوشی برسد . با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهیم شد که اپل در هر ماه 8 میلیون و 300 هزار گوشی در کل دنیا به فروش رسانده است . یعنی هر ساعت 11.540 عدد گوشی . 

اپل فقط کافی است که حدود 40 میلیون گوشی آیفون SE را در طول سال 2016 بفروشد و پس از عرضه آیفون 7 اپل نیز ؛ تقریبا با فروش 50 میلیونی آیفون 7 به رکورد بی سابقه و دست نیافتنی 1 میلیارد گوشی در کل دنیا دست خواهد یافت . 

تحلیگران وال استریت پیش بینی کرده اند که اپل تا 20 جولای (‌ 3 ماه و 13 روز بعد ) به عدد 1 میلیارد خواهد رسید . بد نیست بدانید که اپل در دو روز اول پس از ارائه اولین آیفون یعنی آیفون 2G به عدد 270,000 رسیده بود و در همان ماه توانست حدود 1 میلیون گوشی را بفروش برساند . اما قضیه برای بعدی یعنی آیفون 3G فرق میکرد . آیفون 3G در هفته اول توانست حدود 1 میلیون عدد به فروش رسد . حال این اعداد را با عدد 13 میلیونی فروش آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در هفته اول مقایسه کنید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420