لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

FBI قصد نفوذ به سایر محصولات اپل را دارد !

FBI قصد نفوذ به سایر محصولات اپل را دارد !

احتمالا در جریان درگیری و کش مکش ها بین اپل و پلیس فدرال آمریکا بر سر موضوع یک تروریست هستید ؛ FBI از اپل خواسته بود که از آیفون این تروریست رمز گشایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار FBI قرار دهد اما شرکت اپل از این کار امتناع میکرد تا جایی که اف بی آی اعلام کرد بدون کمک اپل توانسته به اطلاعات این آیفون دسترسی پیدا کند.

اکنون که FBI توانسته با روش های خاص خود به اطلاعات این آیفون دسترسی پیدا کند اعلام کرده که در رمز گشایی سایر محصولات اپل از جمله یک آیفون و یک آیپاد که متعلق به شخصی است که مظنون به قتل در ایالت آرکانزاس است کمک میکند.

دادستان ایالت آرکانزاس در مصاحبه ای خبری اعلام کرده که پلیس فدرال آمریکا در خواست مقامات محلی این ایالت را پذیرفته و قول همکاری به آنان داده است ؛ اما معلوم نیست که باز هم از همان روش که برای بازگشایی آیفون ۵ سی استفاده کرده میخواهد استفاده کند یا نه !

پس از رمزگشایی آیفون 5c توسط FBI اپل به صورت عمومی از بروز این چنین اتفاقی ابراز نگرانی کرد و از پلیس فدرال آمریکا خواست تا روش به کار گرفته شده را در اختیار اپل قرار دهد زیرا معتقد است اگر این روش به بیرون درز کرده و در اختیار هکر ها قرار بگیرد امنیت اطلاعات کاربرانش به خطر خواهد افتاد!

اکنون پس از رمز گشایی آیفون توسط FBI پرونده هایی زیادی رو شده اند که قسمتی از تحقیقات بر روی آن ها مستلزم ورود به گوشی آیفون مظنونین است و باید دید پلیس فدرال آمریکا با در خواست قاضی های این پرونده ها مبنی بر رمز گشایی آیفون موافقت خواهد کرد یا خیر! از طرفی اپل اعلام کرده روش به کار گرفته شده توسط FBI مقطعی بوده و حتی اگر این روش را در اختیار اپل قرار ندهد قطعا در آپدیت های بعدی جلوی آن را خواهد گرفت.

 

 

با NIC همراه باشید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373