لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماشا کنید | آخرین وضعیت مقر سفینه فضایی اپل

تماشا کنید | آخرین وضعیت مقر سفینه فضایی اپل

آخرین وضعیت مقر سفینه فضایی اپل : 

اپل در کل تاریخ موجودیتش شرکتی فرای یک شرکت فناوری بوده است . روبات لیام , خلاقیت در تکنولوژی , 93% بازشگت پذیر بودن قطعات تولیدی و حالا مقر سفینه فضایی اش همیشه همه را مجذوب خود کرده است . 

آخرین سخنی که تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل در کنفرانس خبری مارچ 2016 بیان کرد خبر از افتتاح این مجموعه عظیم در سال آینده دارد . تیم کوک بیان کرد ؛ این آخرین آیپدی خواهد بود که در این سالن کنفرانس معرفی میشود . بنابراین انتظار افتتاح مقر سفینه فضایی اپل را در کمتر از یک سال داریم . در شکل زیر ماکت سفینه فضایی اپل را میبینید . 

 

آخرین وضعیت مقر سفینه فضایی اپل

 

اپل پس از معرفی این مقر فضایی بی وقفه در حال کار برای اجرایی شدن و افتتاح این پروژه عظیم دارد . علاقه مندان به محصولات اپل بی صبرانه منتظر مقر جدید اپل هستند . این موضوع را میشود از پیگیری های و فیلم هایی که توسط پهبادها از این پروژه عظیم گرفته میشود برداشت کرد . این تصاویر فضای سبز عظیمی را نشان میدهد که توسط یک سفینه فضایی محصور شده است و مقر جدید اپل درون همان سفینه خواهد بود . بد نیست بدانید اپل تایید کرده است که یکی از این ساختمان های 9 طبقه که در این مقر قرار دارد را به یکی از دانشگاه های صنعتی و کارشناسان صنعتی برای پیشرفت پروژه های خود و همچنین بازاریابی بهتر به اجاره خواهد داد . 

 

آخرین وضعیت مقر سفینه فضایی اپل

 

زمان افتتاح مقر سفینه فضایی اپل کی خواهد بود ؟‌

طی اخبار درز شده از منابع خبری و آخرین بیان تیم کوک مبنی بر معرفی آخرین آیپد در این سالن کنفرانس انتظار افتتاح این مقر را در اواخر سال 2016 و اوایل سال 2017 خواهیم داشت . 

همانطور که در فیلم مشاهده میکنید سازه فضایی پیشرفت قابل توجهی داشته است و آن ها در حال نصب سازه های شیشه ای و همچنین پنل های خورشیدی میباشند . در این تصاویر شاهد تکمیل شدن سالن کنفرانس بزرگ در نظر گرفته شده نیز هستیم که محلی برای معرفی محصولات بعدی اپل خواهد بود .

 

{media id=755,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420