لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 اپل | بررسی ویدیویی شایعات ، قیمت و اخبار آیفون 7

آیفون 7 اپل | بررسی ویدیویی شایعات ، قیمت و اخبار آیفون 7

زمان عرضه آیفون 7 اپل چه تاریخی خواهد بود ؟‌

طبق اخبار منتشر شده از سمت اپل انتظار معرفی آیفون 7 اپل را در سپتامبر 2016 خواهیم داشت . جالب است بدانید آیفون 5 اپل در تاریخ سپتامبر 2012 , آیفون 5C و آیفون 5S در تاریخ سپتامبر 2013 , آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در تاریخ سپتامبر 2014 و آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در تاریخ سپتامبر 2015 معرفی شدند بنابراین بعید میباشد که سنت کوپرتینو نشین ها امسال تغییر کند و رونمایی از محصول جدیدشان , یعنی آیفون 7 را به تعویق بیاندازند . همان طور که میدانید اپل هیچ گونه تاییدی برای ارائه آیفون جدیدش با نام آیفون 7 را  انجام نداده است . 

قیمت آیفون 7 اپل چقدر خواهد بود ؟‌ 

در مقوله قیمت گذاری اپل هیچ گاه قیمت محصولاتش را افزایش نمیدهد . آیفون های جدید را با قیمت آیفون های قدیم عرضه خواهد کرد ولی قیمت آیفون های قدیمی را 100 دلار کاهش میدهد . بنابراین قیمت آیفون 7 اپل با حجم 16 گیگ 649 دلار , قیمت آیفون 7 اپل با حجم 64 گیگ 749 دلار و قیمت آیفون 7 اپل با حجم 128 گیگ قیمت 849 دلار خواهد بود .

حذف نوار آنتن از پشت آیفون 7 اپل : 

اولین تصویر مربوط به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس توسط وب سایت چینی Bastille Post رونمایی شد . این تصویر که به احتمال زیاد واقعی میباشد حکایت از دو تغییر اساسی در گوشی های آیفون 7 دارد . دوربین ها و نوارهای آنتن . به عکس پایین که در وب سایت MacRumors منتشر شده است دقت کنید .

 

آیفون 7 اپل  

 

نکته ای که میشود به آن اشاره کرد حذف نوار پلاستیکی آیفون از پشت گوشی و جابه جایی آن در بالا و پایین گوشی میباشد . اپل با این روش هم نوارهای آنتن را کنار نگذاشت هم پاسخ منتقدین در این رابطه را به بهترین نحو داد . 

برآمدگی دوربین آیفون 7 اپل : 

همان طور که میدانید آیفون از نسل 6 به بعد در هر معرفی گوشی دو ورژن از آیفون را ارایه کرده است . آیفون 6 و آیفون 6 پلاس . یا به آیفون 6S و آیفون 6S پلاس هم میتوان اشاره کرد . بنابراین آیفون 7 هم باید با دو ورژن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی گردد . طبق عکس های منتشر شده از وب سایت MacRumors شاهد برآمدگی دوربین در ورژن آیفون 7 نخواهیم بود . اما این برآمدگی در ورژن آیفون 7 پلاس به دلیل ارایه دوربین ۲ گانه بسیار مشهود میباشد . 

 

آیفون 7 اپل

 

آیفون 7 اپل

 

حال شما را به دیدن ویدیوی طنزی که در آن برآمدگی گوشی آیفون 6 اس برداشته میشود و به آیفون 7 تبدیل میشود دعوت میکنم . 

 

{media id=664,layout=blog}

 

دوربین دوگانه آیفون 7 : 

با توجه به عکس منتشر شده توسط  وب سایت چینی Bastille Post آیفون 7 پلاس دارای دوربین دوگانه خواهد بود . ابتدا به عکس های زیر که در این وب سایت منتشر شده است دقت کنید . 

 

آیفون 7 اپل

 

پیش تر از این گوشی های ال جی مدل جی 5 و هوآوی پی 9 از این تکنولوژی در ساخت محصولاتشان استفاده کرده بودند . حال شاهد این خواهیم بود که آیفون 7 پلاس نیز از این دوربین ها بهره خواهد برد .

استفاده از دوربین دوگانه نه تنها اولین تجربه اپل میباشد بلکه با توجه به پیاده سازی که شرکت اپل انجام داده است یک نوآوری میباشد . یک دوربین با قدرت 12 مگاپیکسل از محیط عکس برداری خواهد کرد و دوربین دوم با همان قدرت تله فوتو خواهد بود و زوم اوپتیکال تا 3 برابر زوم را به ارمغان خواهد آورد . با توجه به عکس های منتشر شده تفاوت در اندازه دوربین ها حکایت از دو عملکرد متفاوت از سمت این دوربین ها خواهد داشت . 

 شما را به دیدن کلیپی که در آن در مورد دوربین دوگانه آیفون 7 میباشد دعوت میکنم تا عملکرد این تکنولوژی را ببینید و راحت تر درک کنید . 

 

{media id=617,layout=blog}

 

نمایشگر آیفون 7 اپل : 

اولین موردی که باید در مورد صفحه نمایش آیفون 7 اپل مورد بررسی قرار دهیم صفحه نمایش خمیده میباشد .

صفحه نمایش خمیده : پس از معرفی موفق گجت پوشیدنی اپل یا همان اپل واچ اینبار اپل با به ثبت رساندن پتنت صفحه نمایش های خمیده گمانه زنی های ارایه آیفون 7 اپل با صفحه نمایش قوس دار را قوی تر کرد . Mini Flexible Edge همان فناوری میباشد که اخیرا توسط اپل به ثبت رسیده است و وظیفه آن از بین بردن دکمه های جانبی آیفون میباشد . به عبارت دیگر با استفاده از این صفحه نمایش و لبه خمیده آن دیگرخبری از دکمه های کناری آیفون نخواهد بود و همه چیز یک دست و یکنواخت بر روی صفحه نمایش آیفون 7 اپل قرار خواهد داشت . 

 

آیفون 7 اپل

 

در واقع با استفاده از لبه های خمیده آیفون میتوان کارهای نظیر راه اندازی دوربین , خاموش روشن کردن و … را انجام داد . البته قابل ذکر میباشد که با این صفحه میتوان نرم افزارها را نیز به راحتی اجرا کرد . یعنی به جای دکمه زیاد کردن صدا میتوان نرم افزار تلگرام را قرار داد . این پتنت محدودیت قرار گرفتن دکمه های سخت افزاری را از بین برده است . تنها نکته ای که میماند این میباشد که با توجه به ضخامت کم گوشی آیفون 6S و سنت دیرینه اپل مینی بر نازک کردن ضخامت استفاده از چنین صفحه نمایشی بسیار سخت میشود . باید منتظر ماند و  دید که اپل ضخامت نازک گوشی آیفون 7 را فدای تکنولوژی برتر صفحه خمیده میکند یا نه ؟ آیا ورژن بعدی با قطر بیشتری ارایه خواهد شد ؟

 

آیفون 7 اپل

 

دومین موردی که باید در مورد صفحه نمایش آیفون 7 اپل مورد بررسی قرار دهیم صفحه نمایش OLED میباشد .

صفحه نمایش OLED : همان طور که پیش تر در خبرها بیان کرده بودیم اپل در تولید محصولات جدیدش از صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد . اما آیا اپل از این صفحه نمایش در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز استفاده خواهد کرد ؟ با هم به بررسی گزارش دیجی تایمز در این رابطه میپردازیم تا به پاسخ این سوال برسیم . طبق این گزارش صفحه نمایش OLED فعلا به صورت انحصاری در اختیار سامسونگ میباشد . این تکنولوژی به زودی در اختیار ال جی و ژاپن دیسپلی نیز قرار خواهد گرفت . اپل از این نوع صفحه نمایش در سال 2017 در تولید آیفون پرو با صفحه نمایش 5.8 اینچی بهره خواهد گرفت .

 

آیفون 7 اپل

 

بد نیست کمی هم از این تکنولوژی به صورت خلاصه بگوییم : این تکنولژی در واقع علاوه بر صفحه نمایش قابل انعطلاف , وسایل داخلی گوشی را نیز به انعطاف پذیری ملزم میکند . یعنی با دفرمه کردن گوشی میتوان آن را روشن کرد . حتی با تغییر شکل آیفون قادر به شارژ کردن آن خواهید بود . تکنولوژی انعطاف پذیر OLED در اجرای بازی ها بسیار قابل لمس تر خواهد بود . فرض کنید هر چقدر گوشی را بیشتر دفرمه کنید سرعت پیش روی موتور در اجزای بازی روی آیفون بیشتر خواهد شد . یا فرض کنید با قدرت فیزیکی و دستانتان گوشی را بدون استفاده از برق شارژ کنید . تبدیل نیروی فیزیکی به الترونیکی به راحتی به وقوع میپیوندد . کلیپی که سامسونگ در CES 2013 از صفحه نمایش های قابل انعطاف معرفی کرد را مشاهده کنید .

 

{media id=555,layout=blog}

 

بنابراین سوالی که پیش می آید این میباشد که اپل از چه صفحه نمایش استفاده خواهد کرد ؟ 

Japan Display نام شرکتی میباشد که صفحه نمایش های شرکت اپل را تولید خواهد کرد . علاوه بر نازک شدن صفحه نمایش و بالا رفتن 100% دقت عملکرد صفجه نمایش بی نظیرترین ویژگی این صفحه نمایش ها این میباشد که با انگشت خیس هم میتوان با آن کار کرد .

تراشه LTE آیفون 7 اپل

اینتل بین 30 تا 40 درصد از تولید تراشه LTE آیفون 7 را برعهده دارد . طی گزارش منتشر شده از سمت موسسه تحقیقاتی CLSA اینتل علاوه بر همکاری در تولید تراشه های مک بوک و لپ تاپ های اپل در تولید تراشه های جدید اپل نیز همکاری خواهد کرد .این کمپانی تراشه‌ی XMM 7360 LTE را در اختیار اپل قرار خواهد داد که ارمغان آن سرعت دانلود 450 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 100 مگابیت بر ثانیه از طریق آیفون 7 مبتنی بر این تراشه‌ها است. بد نیست بدانید سرعت LTE Advanced در آیفون 6S عدد 300 میباشد . پیشرفت 50 درصدی سرعت خبر بسیار خوبی برای کسانی که از این تکنولوژی استفاده میکنند خواهد بود . همان طور که میدانید پیش تر اپل از محصولات شرکت کوالکام برای تراشه های خود در آیفون های نسل قبل مانند آیفون 6S استفاده میکرد که طی این گزارش اپل در حال کاهش همکاری با کوالکام میباشد . 

 

آیفون 7 اپل

  

 فناوری شارژ بی سیم آیفون 7 : 

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده استارت آپ Energous همکاری با شرکت اپل را برای اضافه کردن فناوری WattUp اضافه کرده است . با استفاده از این تکنولوژی قادر خواهید بود تا گوشی را از فاصله 4.5 متری شارژ کنید . تراشه WattUp در گوشی آیفون 7 اپل قرار میگیرد و یک فرستنده هم درون شارژر بی سیم میباشد که با یکدیگر در ارتباط خواهند بود . در هر جای اتاق که هستید گوشی را بدون سیم شارژ کنید . شرکت Energous خبر انتشار و استفده از این فناوری را در سال 2016 داده است . حتما ویدیو کلیپ زیر را برای آشنایی بیشتر با این فناوری نگاه کنید . 

 

{media id=582,layout=blog}

 

 حذف جک هدفون در آیفون 7 :

طبق اخبار منتشر شده باید منتظر ارایه آیفون 7 اپل بدون جک هدفون 3.5 میلی متری از سمت اپل باشیم . هدف اصلی اپل از این تغییر بزرگ نازک تر کردن گوشی میباشد . با این تغییر بزرگ اپل به دو هدف خود خواهد رسید . 1 – باریک تر شدن آیفون و رسیدن به 6.1 میلی متر ضخامت 2 – بالاتر رفتن کیفیت اسپیکرهای گوشی آیفون و ارایه صدای استریو

آیفون 7 اپل 

پتنتی که اخیرا اپل به ثبت رسانده است حاکی از این میباشد که هدفون یا بصورت بی سیم و با استفاده از بلوتوث استفاده خواهد شد یا جک 3.5 میلی متری هدفون به پورت لایتنینگ تغییر پیدا خواهد کرد . خود اپل در این پتنت نوشته است : « با گذشت زمان گجت های دیجیتالی به سوی باریک و کوچک تر شدن پیش می روند که همین موضوع , باعث می شود نتوان تجربه کاربری مناسبی در برخی مکان ها که حالا کوچک تر شده اند پیدا کرد » . 

و اما مهر تاییدی که میشود بر این مطلب گذاشت این سند میباشد : اپل پس از انتشار iOS 9.3 بتای 1.1 در قسمتی که نوشته شده است ” دارای ورودی هدفون ” گزینه ” نه ” را گذاشته است . همان طور که در عکس پایین میبینید این گزینه در کدهای iOS منتشر شده است . با حذف جک هدفون راه برای ادغام صفحه نمایش و دکمه هوم کاملا هموار شده است .

 

آیفون 7 اپل 

 

یکپارچگی صفحه نمایش با دکمه هوم :‌

با انتشار تصاویری که اخیرا سایت appleinsider انجام داده است میشود گفت که دکمه هوم به صورت کامل از روی گوشی آیفون حذف شده است . با توجه به در اختیار داشتن فناوری تاچ 3 بعدی توسط اپل و ثبت پتنت جدید از سمت اپل در سال 2015 انتظار حذف دکمه هوم را از گوشی های آیفون خواهیم داشت . 

 

آیفون 7 اپل

 

این ویدیو را برای دیدن وضعیت ظاهری گوشی آیفون 7 پس از حذف دکمه Home ببینید :

 

{media id=692,layout=blog}

 

تراشه A10 برای گوشی آیفون 7 :

شرکت TSMC تنها تولید کننده و تامین کننده قلب تپنده آیفون 7 خواهد بود . پس از مشکلات به وجود آمده در گوشی های آیفون 6S در رابطه با استفاده از تراشه A9 تولید شده توسط شرکت سامسونگ , اپل تصمیم بر این گرفته است تا کلیه تراشه ای A10 توسط شرکت  TSMC تولید و آیفون های 7 با این تراشه روانه بازار شوند ( آیفون های تولید شده توسط تراشه های شرکت سامسونگ علاوه بر داغ شدن بیش از حد , دارای باطری ضعیف تری نسبت به سایر آیفون ها که با تراشه TSMC تولید شده بود بودند ) .  بر اساس گزارش الکترونیک تامیز در کره جنوبی , شرکت تایوانی تی اس ام سی توانسته با تکنولژی 10 نانومتری اپل را مجاب کند که فقط از تراشه های این شرکت برای تولید آیفون 7 استفاده کند . به رسم همیشگی اپل انتظار دو برابر شدن قدرت سی پی یو و گرافیک را نسبت به تراشه A9 خواهیم داشت .

 

آیفون 7 اپل

 

محافظ EMI در گوشی آیفون 7 :

طی گزارش پایگاه کره ای ETNews اکثر قطعات آیفون جدید اپل از محافظ EMI استفاده خواهند کرد . طبق این گزارش قطعات اصلی آیفون مانند تراشه A10 , بلوتوث , WiFi , مودم سلولار و تراشه RF مجهز به محافظ EMI خواهند بود . از این محافظ ها برای کاهش تداخل امواج الکترومغناطیسی استفاده میشود . کاهش این امواج ارتباط مستقیم بر روی تاچ 3 بعدی گوشی میگذارد . بنابراین تاچ 3 بعدی بسیار بهتر عمل خواهد کرد . از ویژگی های دیگر استفاده از محافظ EMI متراکم شدن بیشتر قطعات درونی آیفون میباشد که این مزیت باطری بزرگتر گوشی اپل آیفون 7 را در پی خواهد داشت .

 

آیا آیفون 7 ضد آب خواهد بود ؟ :

با توجه به استفاده اپل از محافظ EMI و همچنین صفحات نمایش ضد آب تولید شده توسط شرکت Japan Display انتظار ارایه آیفون 7 از سمت اپل به صورت کاملا ضد آب دور از ذهن نخواهد بود . این نکته را هم مد لحاظ داشته باشید که اپل در سال 2014 پتنت خود ترمیم را ثبت کرده است . در توضیحات این پتنت گفته شده است که بهره گیری از نوعی لاستیک برای خود ترمیمی بیان شده است . برای درک بیشتر این مطلب فرض کنید که میخواهید از هدفون استفاده کنید و در جلوی جک هدفون یک پلاستیک گذاشته شده است که در زمانی که هدفون درون جک قرار دارد , این پلاستیک کنار میرود و زمانی که از این هدفون استفاده ای نمیشود پلاستیک برای محافظت از آب و گردوغبار جلوی جک را میپوشاند . 

 

آیفون 7 اپل

 

حال شما را به دیدن ۲ کلیپی که آخرین تغییرات آیفون 7 را بیان میکند دعوت میکنم :‌

 

{media id=690,layout=blog}

 

{media id=691,layout=blog}

 

و در انتها بد نیست کلیپی که 5 نمونه از بهترین نمونه های آیفون 7 اپل را نشان میدهد ببینید مشاهده کنید :

{media id=679,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373