لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در کنفرانس ۲۱ مارچ ۲۰۱۶ اپل چه گذشت ؟ قسمت دوم

در کنفرانس ۲۱ مارچ ۲۰۱۶ اپل چه گذشت ؟ قسمت دوم

با بازگشت تیم کوک به روی صحنه او دوباره شروع به سخنرانی میکند و از اپل واچ میگوید : 

اپل واچ اپل : پر فروشترین ساعت هوشمند دنیاست .تیم کوک از علاقه مردم دنیا و استفاده کنندگان از اپل واچ به بندهای اپل واچ میگوید . بنا به آمار, ارقام و تحقیقات یک سوم مردم دایما در حال تغییر بند اپل واچ خود هستند . چند بند جدید معرفی میشود . اپل واچ در فصل بهار با قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید . 

 

Event8.jpg

 

Event9.jpg

 

اپل تی وی جدید نیز پرفروش ترین در تاریخ بوده است . در حال حاضر 5 هزار اپلیکیشن برای اپل تی وی وجود دارد . تیم کوک میگوید برای دیدن HBO از اپل تی وی استفاده کنید . تیم کوک حالا از سیری در tvOS جدید میگوید . کافی است به او بگوید از فلان بازیگر یک فیلم را نمایش بده . تا اپل تی وی آن فیلم را نشان دهد . یا مثلا بگویید که فیلمی که در آن گاومیش دارد را پخش کن تا آن فیلم را اجرا کند . خبر خوب دیگر هم این میباشد : لایو فتو برای tvOS نیز منتشر حواهد شد . 

 

appleTV-siri.jpg

 

حال از همه محصولات و اخبار که بگذریم نوبت ارایه آیفون 4 اینچی میباشد :

با آمدن Greg محصول جدید معرفی میشود :

Greg میگوید اپل در سال گذشته ۳۰ میلیون آیفون ۴ اینچی فروخته است . آیفون SE نام آیفون جدید اپل میباشد که در قالب ۴ اینچی به رنگ رز گلد هم ارایه خواهد شد . آیفون اس ای را آیفون اسای Essay صدا خواهیم کرد .این گوشی با آیفون 5 مو نمیزند و هیچ تفاوتی از نظر ظاهری نحواهد داشت .

 

Event10.jpg

 

پردازنده گوشی جدید آیفون یعنی آیفون اسای 64 بیتی A9 خواهد بود و همچنین پردازنده M9 را برای کمک دارا خواهد بود . دوربین آن 12  مگاپیکسلی میباشد . طول عمر باطری به شدت افزایش یافته است و از این موضوع متعجب خواهید شد . فلش دوگانه و فناوری فوکوس بر روی آن تعبیه شده است . این گوشی هم از قابلیت Live Photo پشتبانی خواهد کرد . هنوز خبرهای خوب به پایان نرسیده است . قابلیت فیلم برداری 4K در دوربین فیلم برداری خواهد بود .

 

Event11.jpg

 

Event12.jpg

 

آیفون جدید از سرعت 150 مگابیت در ثانیه در LTE استفاده میکند که 50% سریعتر از آیفون 5 اس است . قیمت این گوشی ها 399 دلار برای 16 گیگ و 499 دلار برای 64 گیگ میباشد . پیش فروش از 24  مارچ شروع و تحویل از 31 مارچ شروع خواهد شد . علاقه مندان حالا یک گوشی 4 اینچی هم برای انتخاب خواهند داشت . عرضه این گوشی از اواخر ماه می در ۱۰۰ کشور شروع خواهد شد . در مورد قابلیت 3D تاچ هیچ صحبتی نشد .

 

Event13.jpg

 

با ما در ادامه همراه باشید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373