لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در کنفرانس ۲۱ مارچ ۲۰۱۶ اپل چه گذشت ؟ قسمت اول

در کنفرانس ۲۱ مارچ ۲۰۱۶ اپل چه گذشت ؟ قسمت اول

تیم کوک مدیرعامل اپل با آمدن بر روی سن اولین جمله ای که بیان کرد این بود :‌

اول آپریل ۴۰ امین سال تاسیس اپل را جشن خواهیم گرفت . در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد ابزار اپلی در حال استفاده میباشد . قابل ذکر است که این ابزار ها فعال و در حال استفاده هستند و نه تعداد کل ابزار فروش رفته از محصولات اپل . تمام این ابزارها برای شما میباشند و بسیار شخصی هستند . حریم شخصی شما میباشند . گوشی آیفون حریم خصوصی شما میباشد . در واقع تیم کوک در حال طعنه زدن به FBI میباشد .

 

EVENT2016-1.jpg 

 

انرژی برگشت پذیر و محیط زیست در محصولات اپل :

پس از صحبت های اولیه تیم کوک آمار خیره کننده و عجیبی از محیط زیست دوستی فناوری خودشان اعلام کرد :

تیم کوک در ادامه میگوید : وظیفه اصلی اپل تبدیل دنیا به مکانی بهتر برای زندگی میباشد . هدف اصلی ما در این رویداد و رویدادهای در پیش رو بسیار فرق کرده است . هدف ما ساختن زندگی مردم و بهبود وضعیت آن میباشد . ما در ۲ سال گذشته صحبت از برگشت پذیری 100% انرژی کرده بودیم و حال به 93% برگشت انرژی دست یافته ایم . 93% از امکانات اپل تجدید پذیر هستند و این رقم در آمریکا به 100% خواهد رسید .

 

Event2.jpg

 

سقف کارخانه های ما از پنل خورشیدی تشکیل شده است . یکی دیگر از کارهایی که انجام داده ایم لس پیپر میباشد . در حال حاضر 99% کارها در شرکت بدون دخالت کاغذ انجام میپذیرد . تمام تلاش ما در این هست که نشان دهیم محافظ محیط زیست هستیم و تلاش های بزرگی کرده ایم . ربات لیام را طراحی کرده ایم تا وظیفه بازیابی قطعات آیفون مرا به عهده بگیرد . این ربات وظیقه دارد تا آیفون را به کوچیکترین قطعات قابل استفده تبدیل کند .

 

event3.jpg

 

event4.jpg

 

event5_copy.jpg

 

این قطعات ریز شده قابل استفاده در خیلی از محصولات میباشند . اسم طرح بزرگ اپل Apple Renew میباشد و ما  از همه خواهش میکنیم تا در این طرح ما را یاری کنند . 

 

سلامت در محصولات اپل :

جف ویلیام در مورد پروژه های جدید اپل در حوزه سلامت میگوید :

جف ویلیام سخن از اوتیسم میکند . خانه ای که بر پایه ابزارهای نمایشی توسط اپل بنا نهاده خواهد شد . رفتار کودکان توسط دوربین ها آنالیز خواهند شد و تمام گزارشات به والدین ارسال خواهد شد . همچنین از طراحی نرم افزاری برای اپل واچ پرده برداری شده است که قابلیت تشخیص تشنج را قبل از وقوع آن را دارد تا فرد خود را در محیطی بهتر قرار دهد و در واقع جان خود را نجات دهد . یک گجت پوشیدنی نجات دهنده جان خیلی ها خواهد بود . 

CareKit : به سلامت بیماران کمک خواهد کرد . این یک نرم افزار جدید برای اطلاعات سلامت اپل میباشد . مهم ترین تفاوت اپل واچ با محصولات شرکت های دیگر همین جا میباشد . این اپلیکیشن به بیماران کمک میکند تا درمان ها را به موقع دریافت کنند و ورزش های لازم را انجام دهند  و داروهای لازم را مصرف کنند . اطلاعات جمع آوری شده توسط نرم افزار را میتوان برای پروسه معالجه در اختیار پزشک قرار داد . در واقع این نرم افزار دکتر شما خواهد بود . هر آنچه نیاز به خوردن داشته باشید , هر ورزشی را که باید انجام دهید و هر دارویی که باید استفاده کنید را در اختیارتان قرار خواهد داد . با ما در ادامه همراه باشید .

 

Event7.jpg

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373