لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیپد نسل پنج در ماه مارچ عرضه می شود؟

آیا آیپد نسل پنج در ماه مارچ عرضه می شود؟

اخبار دنیای اپل

   

هر چند که  اپل برخلاف  سنت گذشته  خود، یک آیپد به روزرسانی شده را بعد از آیپد نسل سوم خود منتشر کرد، و با ارایه  آیپد مینی، سالی پر از جنجال و تحول را پشت سر گذاشت. اما ظاهراً قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۲ خبرهایی از عرضه آیپدی کاملاً جدید و سخت افزاری متفاوت به گوش می رسد.  وبسایت ژاپنی، Macotakara، ادعا دارد که آیپد نسل پنجم با طراحی کاملاً جدید در March 2013 عرضه خواهد شد.

هرچند که یک منبع چینی، گزارش داده است که آیپد مینی، با سخت افزار به روزرسانی شده و صفحه نمایش رتینا در ماه March 2013 عرضه می شود، اما خبرهای تازه تر شواهدی را از آیپد نسل پنجم یافته اند. طبق گزارش این منبع، آیپد نسل پنجم دقیقاً همانند آیپد مینی کنونی خواهد شد. باریک و سبک. ( از نظر ظاهر )

از آنجایی که اپل، آیپد نسل چهارم را در کنار آیپد مینی، ۲ ماه گذشته عرضه کرد، اینکه از نظر ظاهر نسل پنجم آیپد شبیه به آیپد مینی باشد، تا حدودی می تواند منطقی باشد.برآورد شده است که طول آیپد جدید حدود ۴ میلی متر، پهنای آن حدود ۱۶ میلی متر و ضخامت آن حدود ۲ میلی متر از آیپد نسل ۴ کمتر خواهد شد. قبل از این گزارش، Digitimes هم گزارش داده بود که آیپد نسل جدید در میانه سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

منبع Macotakara تا کنون اطلاعات دقیقی را به بیرون درز داده است، به عنوان مثال، طراجی آیپاد نانو و آیپاد تاچ جدید را پیشبینی کرده بود.

البته جای تعجب نیست زیرا اپل در سمینارهای مختلف اش بارها گفته است که از آیپد بیشتر از این ها انتظار دارد و هیشه روی پروژه آیپد کار خواهد کرد اما موضوع اینجاست که چه زمانی به بازار عرضه می شود. در ابتدای متن خواندیم که خیلی از خبرگذاری ها ماه مارس را زمان عرضه آن معرفی کردند. و چون این خبرگذاری ها تا حالا چندین بار این تاریخ ها را درست پیش بینی کردند بدون شکر این محصول در ماه مارس امسال رونمایی خواهد شد.

منبع : MacRumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373