لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خودروی اپل در سال 2021 با قیمت 75,000 دلار عرضه خواهد شد

خودروی اپل در سال 2021 با قیمت 75,000 دلار عرضه خواهد شد

با وجود شایعات و حرف و حدیث های زیادی که پیرامون شرکت اپل و خودروی تمام برقی آن شکل گرفته است , اما همچنان بزرگترین کمپانی تاریخ از ورودش به عرصه خودروسازان سر باز میزند و هیچ گونه تاییدیه و یا تکذیبیه پیرامون این مبحث نمیکند . اما جالب است بدانید آخرین شایعاتی که در مورد این محصول جذاب رخ داده است حاکی از‌ این مسیله میباشد که در سال 2021 شاهد ورود خودروی اپل با قیمت 75,000 دلار خواهیم بود و تسلا که خودروسازی بزرگ و پیش کسوت در زمینه طراحی خودروهای برقی میباشد باید منتظر رقیبی پرآوازه و قدرتمند باشد .

آقای جین مانستر یکی از تحلیلگران ارشد موسسه سرمایه گذاری Piper Jafray که معمولا پیرامون اپل و سیاست هایش گمانه زنی هایی میکند اخیرا طی اظهار نظری مدعی شده است که اپل در سال 2021 اولین خودروی برقی اش را با قیمت 75,000 دلار عرضه خواهد کرد . وی همچنین بیان داشته است که این خودرو همانند خودروی Model S از تولیدات شرکت تسلا خواهد بود . وی میگوید : «این خودرو در چهارچوب زمانی سال ۲۰۱۹ الی ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد. اما زمان عرضه اش در سال ۲۰۲۱ است. اپل معمولا در توسعه محصولات مرغوب فعالیت می کند و به همین دلیل انتظار می رود که قیمت مدل پایه، از حدود ۷۵ هزار دلار آغاز شود» . وی همچنین در مورد احتمال عرضه خودروی اپل در سال 2016 و رویداد پیش رو گفته است که احتمال این عرضه 50 الی 60 درصد میباشد . اظهار نظر جالب دیگری که مانستر روایت کرده است خبر از سیاست های کلی و دراز مدت شرکت اپل دارد وی گفته است : اپل به فکر 200 سال آینده میباشد که چگونه در مرکز تجارت جهانی حضور خواهد داشت . اسم خودروی اپل Apple Car خواهد بود .

 

در انتها شما را به دیدن کلیپی که در همین موضوع .میباشد دعوت میکنیم :‌

 

{media id=572,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373