لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE در قد و قامت آیفون 5S در راه است

آیفون SE در قد و قامت آیفون 5S در راه است

اپل در حال تولید آیفونی مانند آیفون 5 و آیفون 5S با صفحه نمایش 4 اینچی میباشد که آن را آیفون SE – آیفون اس ای – خواهد نامید . 

بر اساس اخبار منتشر شده باید انتظار ارایه آیفونی شبیه به نسل های قبلی آیفون را داشته باشیم . اپل اینبار آیفونی با اندازه ورژن های گذشته و با امکانات سخت افزاری گوشی های جدیدش ارایه خواهد کرد . این آیفون را با نام آیفون SE – آیفون اس ای – خواهیم شناخت . 

بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان قدیمی و وفادار گوشی های آیفون از اندازه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی گوشی های اپل رضایت کامل را نداشتند و به خاصر خوش دست بودن گوشی های آیفون 5 و آیفون 5 اس همچنان از آن ها استفاده  میکردند . حال آیفون SE – آیفون اس ای – خبر خوبی برای این دسته از افراد خواهد بود . زیرا خوش دستی گوشی های قدیمشان را در کنار سخت افزار قوی گوشی ها جدید خواهدند داشت .

عکسی که در پایین ملاحضه میکنید در وب سایت خبری MacRumors منتشر شده است . این وب سایت مدعی شده است که اخیرا این قاب ها توسط شرکت تولید کننده لوازم جانبی اپل یعنی Spigen برای آیفون جدید اپل یا همان آیفون SE – آیفون اس ای – تولید و طراحی شده است همچنین  این وب سایت اظهار داشته است که این قاب ها را از نزدیک مشاهده کرده است .

 

آیفون اس ای - iPhone SE

 

همان طور که در عکس میبینید آیفون نسل بعدی یا همان آیفون اس ای – iPhone SE – بسیار از لحاظ موقعیت دوربین , موقعیت فلش و اندازه صفحه شبیه نسل های گذشته خود خواهد بود . انتظار میرود که این آیفون جدید در رویداد ۲ فروردین معرفی و عرضه گردد . 

قابل ذکر میباشد که این آیفون با رنگ بندی آیفون های جدید یعنی : خاکستری – سفید – طلایی و رز گلد خواهد بود و همچنین از صفحه نمایش 3D تاچ بهره خواهد برد . منتظر شاهکار اپل در ابعاد کوچک آیفون اس ای – آیفون SE – باشید . 

در انتها شما را به دیدن ویدیوی آیفون اس ای – آیفون SE دعوت میکنیم :‌

{media id=651,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373