لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تراشه های LTE آیفون 7 را چه شرکتی تولید میکنید ؟

تراشه های LTE آیفون 7 را چه شرکتی تولید میکنید ؟

تراشه های LTE آیفون 7 را چه برندی تولید خواهد کرد ؟

با توجه به نزدیک شدن زمان ارایه گوشی آیفون 7 اپل شایعات و اخبار بیرون آمده در مورد این گوشی هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر میشود . طی گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی CLSA شرکت اینتل بین 30 تا 40 درصد از تراشه های LTE گوشی آیفون 7 اپل را بر عهده خواهد گرفت . 

پیشتر نیز شرکت اینتل با کمپانی اپل همکاری های بسیار زیادی برای تولید تراشه در حوزه های مختلف از جمله ساخت لپ تاپ های مک بوک رتینا داشته اند که بسیار موفق بوده است . نکته ی مهمی که میتوان در مورد تراشه های جدید آیفون 7 اپل بیان کرد این میباشد که سرعت انتقال داده از نرخ 300 مگابیت بر ثانیه از آیفون 6 اس به  450 مگابیت بر ثانیه در آیفون 7 اپل رشد داشته است . این بدان معناست که سرعت جی پی ار اس گوشی و یا همان LTE جهش 30%ی نسبت به ورژن قبلی کرده است . این اعداد و ارقام در مورد سرعت دانلود توسط گوشی آیفون 7 اپل بود . حال باید بینیم که CLSA در مورد سرعت آپلود در آیفون 7 اپل چه گزارشی را ارایه کرده است ؟ 

عدد 100 مگابیت بر ثانیه در گزارش این موسسه جلوی سرعت آپلود ثبت شده است که نسبت به ورژن قبلی آیفون اپل رشد چشم گیری نداشته است . بسیاری از رقبای جدی شرکت اپل مانند سامسونگ , اچ تی سی و … سرعت دانلود گوشی های تولیدیشان را بین 450 تا 600 در بستر LTE بیان میکنند که این اعداد بیشتر اسمی هستند . اپل سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه را در آیفون 6S با LTE Advanced تضمین میکند . 

اگر گزارش منتشر شده از سمت CLSA واقعیت داشته باشد این بدان معناست که اپل در حال کم کردن همکاری با شرکت کوالکام برای تولید تراشه های خود میباشد . در 3 سال گذشته وظیفه تولید تراشه LTE گوشی های آیفون از جمله آیفون 6S بر عهده شرکت کوالکوم بود که به نظر میرسد اپل در حال کاهش وابستگی تولید تراشه های گوشی های آیفون به این شرکت میباشد و قصد دارد تا با شرکت اینتل هم همکاری داشته باشد .

طی گزارشات منتشر شده اپل در پی گرفتن گواهی طراحی تراشه LTE از سمت اینتل به صورت انحصاری میباشد تا بتواند مانند گذشته که تراشه های سری A راانحصاری کرده بود در تولید تراشه های جدید نیز این تجربه موفق را تکرار کند .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373