لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گارانتی محصولات اپل و تشخیص زمان باقی مانده از گارانتی

گارانتی محصولات اپل و تشخیص زمان باقی مانده از گارانتی

شرکت اپل برای تمام محصولات خود از قبیل آیفون ؛ آیپد ؛ مک بوک و… دارای گارانتی یک ساله بوده که تمام کاربران اپل می توانند در این مدت از این خدمات استفاده کنند.

اما نکته ای در این بین وجود دارد ؛ آیا برای فعال شدن گارانتی و استفاده از آن باید حتما سریال محصولات اپلی که خریداری کرده ایم را در سایت ثبت کنیم؟

پاسخ شرکت اپل به این سوال منفی است ؛ و در توضیح میگوید : تمام خدمات و پشتیبانی محصولات اپل توسط سریال دستگاه انجام میشود و هیچ نیازی به ثبت آن سریال و دریافت کارت گارانتی و یا چیزی مثل شناسه کاربری وجود ندارد !

نحوه چک کردن مدت زمان باقی مانده گارانتی محصولات اپل

اما توجه داشته باشید که این گفته فقط درباره گارانتی صدق میکند ؛ همانطور که میدانید گارانتی در قبال ایرادات ناشی از ساخت پاسخگو خواهد بود و در مواردی همچون ضربه ؛ شکستگی و… به شما هیچ پاسخی نخواهد داد ! اما اپل برای این مشکل هم راه حلی ارائه کرده است و آن هم استفاده از AppleCare میباشد!

AppleCare چیست؟

AppleCare سرویسی از سمت اپل است که کاربران می توانند هنگام خرید محصول این سرویس را خریداری نمایند. ( درست متوجه شدید ؛ این سرویس مانند گارانتی رایگان نیست و باید خریداری شود )

اپل با فروش این سرویس به مشتریان متعهد میشود هر ایرادی برای محصول از قبیل ضربه ؛ آب خوردگی ؛ شکستگی و … را پشتیانی کرده و هیچ هزینه ای در قبال این خدمات دریافت نکند!

AppleCare برای محصولات مختلف اپل دارای هزینه های متفاوت و همچین مدت زمان خدمات دهی متغیری است که برای جزئیات بیشتر باید به سایت اپل صفحه خرید AppleCare مراجعه نمایید.

به زبان ساده تر AppleCare مانند بیمه برای محصولات شما عمل کرده و خیال شما را در قبال اتفاقات احتمالی راحت میکند!

اما متاسفانه در حال حاضر نه گارانتی اپل و نه AppleCare در ایران قابل استفاده نبوده و برای بهره مندی از این خدمات میبایست دستگاه شما به کشور های دیگری ارسال شود که همین خود مستلزم هزینه زیادی خواهد بود! از طرفی برخی شرکت های بیمه ای داخلی همین تعهدات را در داخل ایران ارائه میدهند که در شرایط کنونی بسیار به صرفه تر و منطقی تر به نظر میرسد.

در صورتی که محصولات اپل خود را از فروشگاه NIC خریداری میکنید این امکان هم اکنون برای شما فراهم شده است تا بتوانید تمام محصولات خود را با بیمه و گارانتی دریافت کنید و هیچ نگرانی بابت اتفاقات احتمالی نداشته باشید!

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373