لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی در مورد نسخه S اپل واچ

اطلاعاتی در مورد نسخه S اپل واچ

طبق گزارشی که منتشر شده، رویداد سالانه اپل انتظار می‌رود که در ۱۵ مارس رخ دهد. در این رویداد احتمالا آیفون ۴ اینچی به همراه آیپد ایر ۳ که شایعات مختلفی راجع به آن منتشر شده که ظاهرا بسیاری از ویژگی‌های آیپد پرو را به همراه دارد، معرفی خواهند شد. اپل واچ نیز می‌تواند در دستور کار باشد، همچنین بندهای جدید برای اپل واچ در راه هستند. جین مانستر تحلیلگر کوپرتینو در مورد این نسل جدید اپل واچ توضیحاتی را ارائه داده است.

از نظر او، مدل جدید با یک شکل و شمایل جدید به جای ارائه ویژگی‌های متعدد جدید همراه خواهد بود. مطمئناً بسیاری از کاربران انتظار دارند که در نسل بعدی اپل واچ، یک دوربین فیس تایم، وای-فای و سایر پیشرفت‌های این چنینی صورت گیرد و این محصول نو پا جان بگیرید. طبق گفته‌های مانستر، اپل واچ با سخت افزار جدید از جمله یک پردازنده قوی‌تر همراه خواهد بود و ممکن است که نام S برای این به روزرسانی لحاظ شود.

با توجه به فروش قوی این محصول، بسیاری معتقد هستند که ساعت هوشمند اپل هنوز هم آنطور که باید نیست، و این می‌تواند از تلاش‌های رقبایی همچون سامسونگ و موتورلا باشد. همچنان بازار برای دستبندهای تناسب اندام گسترده است، و ظاهرا حضور نام‌های بزرگ این بازار را اشباع نکرده است. مدیر عامل Fitbit اخیرا گفته است که حضور ساعت‌های هوشمند هیچ تاثیری بر فروش این کمپانی نگذاشته است.

حتی اگر اپل واچ با توجه ویژه در کنفرانس آینده معرفی شود، بعید است که اپل واچ ۲ نام گیرد. این احتمال در راستای گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه اپل واچ بعدی در ماه مارس معرفی نمی‌گردد، می‌باشد؛ و با توجه به فعالیت‌های زنجیره تامین، تنها می‌توان احتمال داد که یک نسخه ارتقا داده شده معرفی می‌گردد، شاید تیم کوک و دوستان یک به روزرسانی عمده را برای سال آینده در نظر داشته باشند.

شکی در این نیست که اپل واچ یک دستگاه فوق‌‌العاده است و برای تولید هر قسمت آن تلاش‌های بسیار رخ داده است، اما همیشه گجت‌هایی که بر روی مچ دست قرار می‌گیرند با حضور تلفن‌های هوشمند معنا می‌پذیرند و تلفن‌های هوشمند به تنهایی خود وظایف بسیاری را انجام می‌دهند و مطمئناً بسیاری حضور اپل واچ را آنطور که باید الزامی نمی‌دانند. باید منتظر ماند و دید که برنامه‌ی اپل برای ساعت هوشمند خود چیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373