لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال عرضه نسخه S اپل واچ در اسفند ماه

احتمال عرضه نسخه S اپل واچ در اسفند ماه

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های جدید حاکی از آن است که اپل به زودی نسخه S ساعت هوشمند خود را با قطعه‌های داخلی ارتقا یافته شبیه به پردازنده پرسرعت‌تر و باتری با طول عمر بیشتر عرضه خواهد کرد

«جین مانستر» (Gene Munster)، تحلیلگر ارشد موسسه مالی و آماری «Piper Jaffray» امروز گمانه زنی جالبی داشته است.

وی باور دارد در مراسم ماه مارس اپل که به احتمال زیاد ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد، باید در انتظار یک نسخه جدید از «اپل واچ» باشیم. این نسخه جدید اما آنقدرها هم جدید نخواهد بود و در واقع شرکت ساکن کوپرتینوی کالیفرنیا تصمیم دارد یک نسخه «S» توسعه داده و همان راهی را برود که اکنون با آیفون هایش می رود.

به این شکل، اپل واچ اگر در در مراسم ماه مارس اپل معرفی شود، از لحاظ ظاهری همسان با نمونه کنونی خواهد بود و برخی جزییات سخت افزاری اش بروز رسانی می شوند. در متنی که این تحلیلگر امروز به انتشار رسانده چنین گفته شده:

اپل واچ: انتظار یک نمونه “S” را داشته باشید. این محصول ظاهری مشابه با اپل واچ کنونی دارد ولی سخت افزار داخلی آن نظیر پردازنده، باتری و بندها بروز رسانی شده اند. بعید به نظر می رسد این محصول از WiFi پشتیبانی کند چرا که در این صورت به شکل مستقل خواهد توانست بدون نیاز به آیفون به کار مشغول شود.

 پایپر جعفری، تحلیل‌گر کمپانی اپل نیز دیروز در یادداشتی اینطور نوشت:

در نسخه “S” اپل واچ انتظار همان طراحی مشابه، قطعات ارتقا یافته شامل پردازنده، باتری، بند‌های جدید را داشته باشید. اپل واچ احتمالا از رادیو بی‌سیم هم برای کار کردن به صورت مستقل از آیفون نیز مجهز خواهد شد. 

سخه «اس» که این تحلیل‌گر اپل آن را پیش‌بینی کرده همان سیکل ارتقای سخت‌افزاری آیفون‌ها را به یاد می‌اندازد که ممکن است در بین ساعت‌های هوشمند این کمپانی نیز استفاده شود. اولین نسل از ساعت هوشمند اپل واچ در ماه آپریل سال ۲۰۱۵ عرضه شد و حالا نسخه‌ای تازه از این ساعت در ماه بهار احتمالا این سیکل ارتقا را ادامه خواهد داد.

 در مراسم ماه مارس همچنین انتظار می‌رود اپل از آیفون ۴ اینچی و آیپدی جدید نیز رونمایی کند.

اکنون شاهد عرضه نمونه های S در چرخه بروز رسانی آیفون ها هستیم و اگر اپل نسخه S از اپل واچ خود را عرضه کند، چرخه ای یک ساله برای بروز رسانی این محصول و چرخه ای دو ساله برای تغییر طراحی اش را در نظر گرفته که کمی دور از ذهن به نظر می رسد. پیش از این خبر رسیده بود که این محصول در ماه سپتامبر و همزمان با آیفون ۷ معرفی خواهد شد و چرخه ای ۱۸ ماهه خواهد داشت چرا که حتی اپل هم انتظار ندارد کاربران هر سال یک ساعت جدید بخرند.

تا رویداد مورد بحث تقریبا یک ماه و نیم باقی مانده و انتظار می رود جدا از بروز رسانی اپل واچ، این شرکت یک تلفن هوشمند چهار اینچی تحت نام iPhone 5SE و آیپد ایر ۳ را معرفی کند. 

 پیش از این خبر‌ها از معرفی نشدن ساعت هوشمند جدیدی در مراسم ماه مارس اپل حاکی بودند، اما هنوز هیچ کدام از خبرها تایید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420