لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمونه ی اولیه هدست واقعیت مجازی اپل

نمونه ی اولیه هدست واقعیت مجازی اپل

اپل به دنبال محصول بزرگ بعدی است. تیتان تکنولوژی ممکن است که در سه ماهه اول سال میلادی برای اولین بار کاهش فروش را تجربه کند، فروش آیپد کاهش یافته است و اپل واچ رکوردهای فروش را می‌زند. با این وضعیت، گزارشی منتشر شده که می‌گوید اپل در حال تولید نمونه‌های اولیه هدست واقعیت مجازی است و امکان ورود این دستگاه به بازار از سوی اپل محتمل است. در سال ۲۰۱۳ نیز اپل یک حق اختراع را برای هدست واقعیت مجازی ثبت کرد.

نمونه ی اولیه هدست واقعیت مجازی اپل

در این گزارش ذکر شده اکه اپل یک تیم مخفی متشکل از کارشناسان واقعیت مجازی و افزوده تکشیل داده است. این تیم شامل کارمندانی است که اپل شرکت آن‌ها را تصاحب کرده و برخی دیگر از کمپانی‌هایی همانند مایکروسافت و Lytro گرفته شده است. فاینیشال تایمز گزارش داده که اپل داگ بومن، فردی که در این زمینه پژوهش‌های زیادی انجام داده، و در حال مطالعه رابط واقعیت مجازی به عنوان مدیر مرکز تعامل انسان و کامپیوتر ورجینیا تِک بوده را به استخدام خود درآورده است. علاوه بر این گزارش شده که اپل Flyby Media را خریداری کرده است. این شرکت در حوزه‌ی اسکن اشیا با تلفن همراه و اضافه کردن آنان به مجموعه واقعیت مجازی فعالیت می‌کند.

در کنفرانس تلفنی که سه‌شنبه هفته گذشته تیم کوک مدیر عامل اپل شرکت داشت، از واقعیت مجازی به عنوان یک تکنولوژی جذاب نام برد که دارای برخی برنامه‌های جالب است. با توجه به آن، اپل به دیگر شرکت‌های فناوری در این حوزه همانند سامسونگ و فیسبوک می‌پیوندد. آخرین مدل هدست مجازی Oculus Rift در ماه مارس به دست مصرف کنندگان می‌رسد. این دستگاه به کامپیوترهایی با تراشه‌های گرافیکی قدرتمند نیاز دارد و قیمتی معادل ۵۹۹ دلار خواهد داشت. هدست واقعیت مجازی Gear  سامسونگ نیز با قیمتی معادل ۹۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود که با تلفن‌های هوشمند این کمپانی سازگار است.

 مطمئناً اگر اپل هدست واقعیت مجازی را تولید کند، اولین اصل آن هماهنگی با دستگاه‌های خودش است و با ویژگی‌هایی آن را ارائه می‌دهد که رقبا از آن بهره نبرده باشند!

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373