لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عکس هایی زیبا از مراسم عروسی توسط آیفون ۶ اس

عکس هایی زیبا از مراسم عروسی توسط آیفون ۶ اس

فرصتی است که ببینیم تصاویر ثبت شده با تلفن‌های همراه نیز می‌توانند نتایجی استادانه و حرفه‌ای بر جای بگذارند. عکاسی با نام Sephi Bergerson تنها با یک گوشی آیفون ۶S پلاس و یک سری برنامه که همه با گوشی‌های هوشمند قابل دریافت هستند، تصاویر را ثبت می‌کند. نکته‌ی جالب در تصاویر زیبای این عکاس، احساسات اوست! چیزی که باعث می‌شود کار او صرفاً کیفیت بالای دوربین آیفون نباشد و پشت این تصاویر مسئله‌ای بزرگتر قرار دارد!

مهم نیست که شما یک تلفن اپلی، سامسونگ، HTC و یا مایکروسافت دارید، مهم این است که شما با دوربین تلفن همراه خود مطابق باشید و بتوانید تصاویر شگفت آور را ثبت کنید، حتی اگر سال‌ها تجربه‌ی آقای Sephi را نداشته باشید. خود او اعتراف کرد که بزرگترین مانع او برای رسیدن به ماموریتش تکنولوژی نیست (اگرچه نسخه‌های قبلی آیفون محدودیت‌هایی را برای او به وجود می‌آورد)، مانع اصلی پیدا کردن زوجی است که حاضر شوند از عروسی آن‌ها با تلفن‌های هوشمند تصویر برداری شود. البته او این مانع را بارها رد کرده است و در بزرگترین جشنی که حضور داشته، مراسمی بود که سه روز ادامه داشت و در نوامبر سال گذشته رخ داد!

برای گرفتن تمام دکور زرق و برق دار مراسم و هیجان موجود، Sephi از یک آیفون ۶S به همراه نور LED دستی برای نوردهی مناسب (محدودیت ISO به او اجازه تصویر برداری بدون تاری رو نمی‌داد) استفاده کرد. او صحنه را با المان‌های مُد ترکیب نکرد، اما یک دید هنری مناسب برای خلق تصاویر کافی بود و بخشی مهم را بازی می‌کرد. (همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید)

او با یک چرخه‌ی بسیار ساده برای پردازش تصاویر پس از ثبت در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. با استفاده از Snapseed که نرم افزاری رایگان است، کنتراست، رنگ‌ها و هایلایت‌ها را اصلاح می‌کند و در برخی موارد از فیلترها استفاده می‌نماید. پس از آن به سراغ نرم افزارMextures می‌رود و با اصلاحات یک نگاه دراماتیک‌تر به تصاویر می‌دهد و در انتها با Facetune چهره‌ها را روتوش می‌کند. او حاصل کار خود را در اینستاگرام به نمایش می‌گذارد و از فیلترها نیز برخی مواقع استفاده می‌کند.

اگرچه Sephi اشاره می‌کند که گوشی‌های هوشمند نمی‌توانند جایگزین دوربین‌های عادی شوند، با این وجود برتری‌های خود را دارند. او تلفن‌های هوشمند را یک گونه‌ی جدید از دوربین می‌داند که اجازه می‌دهد عکاسان تصاویر را ثبت و پردازش کنند و آن‌ها را از شر کامپیوترهای خانگی راحت می‌کند. همچنین اجازه می‌دهد که سریعاً ببینند که ایده‌ها جواب می‌دهند یا نه، و آن‌ها را در هر نقطه به اشتراک بگذارند.

می‌توانید برخی از تصاویر ثبت شده توسط وی را در پایین مشاهده نمایید،

عکس هایی زیبا از مراسم عروسی توسط آیفون ۶ اس

عکس هایی زیبا از مراسم عروسی توسط آیفون ۶ اس

عکس هایی زیبا از مراسم عروسی توسط آیفون ۶ اس

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373