لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کم شدن محبوبیت اپل در بین کارکنان این شرکت

کم شدن محبوبیت اپل در بین کارکنان این شرکت

در زمینه‌ای که کار می‌کنید خود را سرآمد می‌دانید و می‌خواهید یک شغل خوب در اپل، با ارزش‌ترین کمپانی دنیا، داشته باشید؟ امروز گاردین مقاله‌ای را درباره فضای کاری اپل منتشر کرده که می‌تواند ارسال رزومه شما برای این شرکت را حسابی تحت الشعاع قرار دهد.

گاردین توانسته با جیمز نایت، توسعه‌دهنده ۲۷ ساله‌‌ای مصاحبه کند که پیش از این در گوگل کار می‌کرده و اکنون که در اپل است فرهنگ این کمپانی واقع در کوپرتینو را «منفی، سخت‌گیر و خشن» توصیف می‌کند و فضای کاری این شرکت پرآوازه را «شدیدا خصمانه» می‌بیند. وی می‌گوید که شما در اپل مجبور هستید ۶۰ تا ۸۰ ساعت در هفته کار کنید و برخی از مسئولان هم انگار تنها کاری که دارند، داد زدن بر سر شما است.

پیش از این اپل به اینکه احترام خاصی برای کاربران خود قائل است شناخته می‌شد، اما ظاهرا این روحیه احترام به کارمندان در این شرکت از بین رفته و حالا برنامه‌نویسان این کمپانی، آن را دارای فرهنگی «پر از تنش، استرس و پنهان‌ کاری» می‌دانند.

کم شدن جذابیت اپل در حوزه استعدادهای برتر

گذشته از این مورد، اپل هنوز غذای رایگان به کارمندان خود ارائه نمی‌کند و این برای کمپانی که این همه پول در بانک‌ها ذخیره دارد، سه ماهه‌های مالی خود را با رکورد‌های جدید پشت سر می‌گذارد و البته دوست دارد بهترین متخصصان و مهندسان را به سمت خود جذب کند، بسیار عجیب و دور از انتظار است.

گزارش‌های استخدام جدید حاکی از آن است که اپل دیگر برای «استعداد‌های جوان و برتر» جذاب نیست و اکنون آن‌ها برای گرفتن شغل آینده خود چشم به فیسبوک، آلفابت، اوبر و Airbnb دوخته‌اند.

این مشکل اپل همچنین در بین طراحان و مهندسان هم وجود دارد و آن‌ها دیگر اشتیاقی برای کار خود در اپل ندارند. در بین مردم و علاقه‌مندان به این کمپانی نیز اپل با مسئله‌ای به نام «نداشتن یک محصول خلاقانه و نوآورانه» رو به رو است که در چندین سال گذشته هنوز نتوانسته به آن دست پیدا کند.

کم شدن جذابیت اپل در حوزه استعدادهای برتر

این روزها شایعات زیادی از اپل به گوش می‌خورد؛ از آیفون 7 و تکنولوژی‌های جذابی که این دستگاه قرار است در اختیار بگیرد تا واقعیت مجازی، خودرو‌های بدون راننده و پروژه‌های هوش مصنوعی. اما معلوم نیست هیچکدام از این پروژه‌ها با محصولی انقلابی و جذاب پا به میدان خواهند گذاشت یا فقط قرار است کاری که باقی کمپانی‌ها در حال انجام آن هستند را با رنگ و لعابی جدید دوباره معرفی کنند.

بزرگترین محصولی که اپل در چند سال گذشته ریسک تولید آن را پذیرفته «اپل واچ» است که در بین کاربران و حتی طرفداران این شرکت یک محصول «لازم و کاربردی» شناخته نمی‌شود و اپل در زمینه فروش آیپد‌ها هم هر سال با تقاضای بسیار کمتری رو به رو می‌شود. کمپانی مورد بحث انتظار دارد تا در سه ماهه ابتدایی ۲۰۱۶ اولین کاهش فروش آیفون را شاهد باشد و همه این شواهد نشان می‌دهند که وضعیت برای این شرکت چندان رو به راه نیست.

البته هنوز اپل بزرگترین کمپانی دنیا است که از وضعیت مالی باثباتی در مقایسه با دیگر شرکت‌های تکنولوژی برخوردار است اما این شرکت اگر همچنان بخواهد گزینه اول بسیاری از کاربران باشد، به محصولاتی انقلابی نیاز دارد تا دوباره همه توجه‌ها را به خود جلب کند. مطمئنا ساخت محصولات انقلابی نیاز به نیرو و استعداد‌های جدید و تازه‌نفس دارد که ظاهرا اپل تازگی‌ها زیاد در این مورد جذابیتی ایجاد نمی‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373