لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون7شرکت اپل با ایربادهای حذف کننده نویزهمراه است

آیفون7شرکت اپل با ایربادهای حذف کننده نویزهمراه است

همانطور که در خبر های قبل راجب به آیفون ۷ و حذف جک ۳.۵ آن گفتیم و در جریان هستین بر اساس همین شواهد  به احتمال زیاد این درگاه از موبایل های آتی اپل حذف خواهد شد. در همین راستا، دوباره خبرهای متنوعی در مورد اینکه هدفون های بعدی این تلفن هوشمند چگونه خواهند بود نیز در گوشه و کنار فضای مجازی خودنمائی می کنند. از جمله این خبرها می توان به شایعات ساخت و عرضه ی ایربادهای بلوتوث و بی سیم با پورت های لاتنینگ اشاره نمود.

اما جدا از خبرهایی که تاکنون وجود داشته، به تازگی خبری نو منتشر شده که از آمدن نوعی EarPod با قابلیت حذف نویز حکایت دارد.

این خبر را Cirrus Logic که تامین کننده چیپ های صوتی برای ایربادهای کمپانی شرکت اپل و چند موبایل ساز دیگر است، منتشر نموده. مدیر عامل این شرکت، «جیسون رود» در مصاحبه ی اخیر خود در زمینه عایدی مالی شرکتش به این نکته نیز اشاره نمود که آنها در حال حاضر با یکی از بزرگ ترین مشتری های خود در حال تولید و توسعه تکنولوژی جدیدی هستند.

او همچنین وعده داده که امسال چندین محصول متنوع را تولید و روانه بازار خواهند کرد. «رود» با اینکه کاملا مراقب بود تا در مورد جزئیات این طرح حرفی بیان نکند و نامی را به زبان نیاورد اما همزمان پیغام خود را نیز در لفافه به گوش سرمایه گذاران Cirrus رساند.

او همچنین اعلام نموده حدود 76 درصد از تجارت این موسسه با شرکت اپل صورت می گیرد. از این رو می توان گفت آینده و سرنوشت آن نیز به این شرکت آمریکائی بستگی دارد.

بر اساس گزارشات موجود، شرکت تولید کننده ابزار صوتی در حال حاضر در زمینه تولید ایربادهایی که موسیقی را از طریق پورت لایتنیگ پخش کند با کمپانی اپل همکاری می نماید و به نظر می رسد ایرپادهای جدید قابلیت حذف نویز نیز داشته باشند

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420