لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 پلاس پریمیوم با دوربین دوگانه,اپل به فکر بازگرداندن موبایل هایش به اوج است

آیفون 7 پلاس پریمیوم با دوربین دوگانه,اپل به فکر بازگرداندن موبایل هایش به اوج است

همان طور که در جریان هستین تا زمان اینکه شرکت اپل آیفون 7 رو به طور رسمی معرفی کنه شایعات فراوانی همچنان ادامه خواهد داشت و هر کدام از خبر ها ویژگی های خاص خود را دارد که بیشتر انها شایعاتی بیش نیست.

 اما در همین راستا، تحلیل گر ارشد کمپانی KGI securities امروز گزارش نموده آنها مطمئن هستند تلفن هوشمند آیفون 7 پلاس با سیستم دوربین دوگانه همراه است و همچنین زوم اپتیکال 2 تا 3x نیز دارد.

به ادعای وی، موبایل یاد شده با استفاده از دو لنز مجزا می تواند با بهره گرفتن از داده های مازادی که جمع آوری می کند موجب ارتقای کیفیت عکس ها بشود.

البته شایعه تولید آیفون با دوربین دوگانه چندین سال است که بر سر زبان هاست و تاکنون نیز محقق نگشته. به گزارش KGI این بار فرق دارد و اما در جریان باشین که همه نسخه های آیفون 7 قرار نیست به چنین دوربینی مجهز گردند؛ به این معنی که مثلا آیفون هفت 4.7 اینچی این دوربین را نخواهد داشت اما در آیفون 7 پلاس با اندازه نمایشگر 5.5 اینچی شاهد حضور آن خواهیم بود. البته لازم به یادآوری است که گویا اپل قرار است مدل پلاس را در دو مدل معمولی و  Premium عرضه نماید و سیستم مذکور نیز فقط در نمونه های پرمیم گنجانده خواهند شد.

 

بر اساس این ادعا، یکی از دوربین ها به لرزش گیر اپتیکال تصویر و میدان دید عریض مجهز است و دیگری لنز تله فوتو و میدان دید باریک تر خواهد داشت.

 بدون شک اگر اپل بخواهد از سیستم دوربین دوگانه برای موبایل های خود استفاده نماید، طراحی زیباتری برای آنها در نظر خواهد گرفت.

اگر خاطرتان باشد شایعات مربوط به استفاده از سیستم دوربین دوگانه در آیفون به قبل از معرفی آیفون 6s و خرید موسسه فناوری دوربین به نام Linx باز می گردد و اکنون که قرار است شرکت ساکن کوپرتینو موبایل دیگری روانه بازار نماید، شایعات مربوط به این قابلیت دوباره زیاد شده اند.

در همین راستا خوب است در مورد عملکرد این سیستم هم توضیح دهیم؛ به این صورت که هر کدام از دوربین ها می توانند عکس های جداگانه ای ثبت نموده و با استفاده از الگوریتم عکس Linx اطلاعات آنها را با هم ادغام نماید تا دست آخر کاربر یک تصویر با کیفیت بالا در اختیار داشته باشد. KGI انتظار دارد حدودا 30 درصد از آیفون ها به این سیستم مجهز باشند.

در آخر هم اشاره کنیم که بر اساس شایعات، آیفون های 7 و 7 پلاس تا فصل پائیز سال آینده رونمائی و روانه بازار خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373