لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود بازی Clash if Kings رقیب سر سخت بازی Clash of Clans

دانلود بازی Clash if Kings رقیب سر سخت بازی Clash of Clans

توضیحات

Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروف Clash of Clans می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار در سراسر جهان دریافت شده است.

فتح کردن قلمرو و دهکده های دشمن خود در Clash of Kings. شما در این بازی میتوانید در سبکی جدید از استراتژی و RPG با دشمن خود بجنگید و قلمرو های آن ها را تصرف کنید. شما در این بازی می‌توانید با میلیون ها نفر به صورت آنلاین جنگ های تک به تک داشته باشید و آنها را نابود کنید.

ساختن شهر های بزرگ و رقابت کردن با دوستان و دشمنان خود. تقویت کردن شهر خود و ساختن دفاعی های مختلف تا فرمانروا های ظالم نتوانند شما را شکست دهند.

آیا شما آماده اید تا به صدها قلمرو بزرگ در Clash of Kings بپیوندید؟ سربازان خود را بسازید، با دشمنان خود بجنگید و منابع شهر خود را مدیریت کنید و به یکی از قدرتمند ترین فرمانروا های Clash of Kings تبدیل شوید.

◆ ویژگی های CLASH OF KINGS :

◈ ساختن شهر خود و آماده کردن آن برای حملات: شما هیچ موقع نمی‌دانید که چه زمانی با قبیله های دیگر جنگ میکنید. شهر شما باید همیشه خانه ها و ارتش قدرتمندی داشته باشد تا بتوانید از شهر خود در مقابل حملات محافظت کنید. شهر خود را بسازید و قلعه، دژ، سرباز خانه ها، بیمارستان و…. را ارتقا دهید تا بتوانید در نبرد های آنلاین پلیر در مقابل پلیر و حملات ناگهانی طبیعت آماده باشید.

◈ نبرد های فوق العاده سه بعدی: رهبری کردن ارتش خود و تماشا کردن نتیجه کار خود با گرافیک سه بعدی فوق العاده.

◈ جنگ های پلیر در مقابل پلیر آنلاین: شما تنها کس در جهان نمی‌باشید که در حال ساختن یک امپراطوری قدرتمند در جهان می‌باشد! جنگیدن با هزاران نفر به صورت آنلاین در تمام نقاط جهان. دفاع کردن از شهر خود، فرستادن ارتش خود به شهر های دیگر و تصرف آنها و جمع کردن تمام منابع خود برای پیروزی یافتن در جنگ های خود.

◈ ساختن یک اتحاد قدرتمند با دیگران: شما می‌توانید یک اتحاد بسازید و افراد مختلف را وارد آن بکنید و یا به یک اتحاد بپیوندید تا با کمک افراد دیگر شهر های خود را قدرتمندتر کنید.

◈ مدیریت کردن منابع خود: یک ارتش قدرتمند نیاز به غذا و خانه دارد پس شما باید مزرعه و کارخانه های مختلف بسازید تا بتوانید ارتش و شهر خود را تقویت کنید.

هرچه شهر بزرگتری بسازید دشمنان بیشتری پیدا میکنید و تمام قبیله های دیگر سعی می‌کنند تا شهر شما را تصرف کنند پس همیشه آماده باشید.

آیا شما آماده این می‌باشید که یک امپراطوری قدرتمند را مدیریت کنید؟

از زمانی که بازی Clash of Clans منتشر شده است میلیون ها نفر معتاد آن شده اند و سراغ بازی دیگری نمی‌روند. امروز بازی ای جدید به نام Clash of Kings در اپ استور منتشر شد که شباهت زیادی به بازی   Clash of Clansدارد. بازی های بسیاری در این سبک در اپ استور منتشر شده است ولی هیچ کدام از آنها به پای Clash of Clans نمی‌رسد ولی این بازی متفاوت می‌باشد! شما در این بازی ویژگی های بسیار خوبی خواهید دید که در Clash of Clansموجود نمی‌باشد. اگر به دنبال یک بازی استراتژی اعتیاد آور با گرافیک بالا می‌گردید پیشنهاد ویژه می‌کنم که Clash of Kings را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود بازی Clash of Kings

 بازی Clash of Kings بازی Clash of Kings

 بازی Clash of Kings بازی Clash of Kings

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373