لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ دادگاه تجدید نظر پرداخت خسارت سامسونگ به اپل معلوم شد

تاریخ دادگاه تجدید نظر پرداخت خسارت سامسونگ به اپل معلوم شد

ماه گذشته سامسونگ مبلغی برابر با 548 میلیون دلار را به اپل پرداخت کرد تا اندکی از خسارت هایی که در سال 2012 میلادی به این شرکت وارد نمود را بکاهد.

با این همه، هنوز مبلغ 399 میلیون دلار از خسارتی که سامسونگ باید به این شرکت بپردازد باقی مانده و حالا این شرکت کره ای بر آن شده تا حکم مربوط به پرداخت آن را لغو کند و در همین راستا درخواستی را تسلیم مراجع قضایی آمریکا نمود تا مستندات خود در این رابطه را به دادگاه ارائه نماید که درخواستش رد شد.

در ادامه پرونده به دادگاه محلی ارجاع داده شد و قرار است که جلسه بررسی این پرونده مجددا برگزار گردد. دادگاه نیز از دو طرف خواسته است که لیستی از شاهدان خود را که در نظر دارند در جلسه دادگاه فرابخوانند از قبل ارائه نمایند.

آن لیست نیز روز جمعه برای دادگاه محلی شمال کالیفرنیا ارسال شد و حالا قرار شده که Lucy Koh یک بار دیگر به قضاوت در مورد این پرونده بنشیند. او تاریخ 28 مارس (نهم فروردین) را برای جلسه دادرسی انتخاب نموده و هشت روز را هم برای به نتیجه رساندن جلسه کنار گذاشته است.

در لیست اپل، نام های مختلفی به چشم می خورد که از آن جمله می توان به اسکات فورستال مدیر سابق این شرکت اشاره کرد. فورستال که زمانی مدیریت واحد iOS را بر عهده داشت در جریان نخستین جلسه دادرسی برای این پرونده به نفع اپل در دادگاه حضور یافت.

گفتنی است که فورستال مسئولیت سرویس Apple Maps و مشکلات مربوط به آن را نمی پذیرد هرچند که در آن زمان تیم تحت سرپرستی او بود که پروژه مپس را بر عهده داشت.

به همین خاطر، مدیران ارشد اپل در خروجی را به فورستال نشان دادند و وی را از هیئت مدیره این شرکت برکنار کردند. اپل در نظر دارد که برخی دیگر از مدیران خود را به جایگاه شهود فرا بخواند که از آن جمله می توان به Greg Joswiak معاونت بازاریابی آیفون، آیپاد و iOS و همچنین Tony Blevins معاونت بخش تدارکات این شرکت اشاره کرد.

فیل شیلر معاونت ارشد واحد بازاریابی جهانی اپل نیز نامش در لیست افرادی است که قرار شده برای شهادت در دادگاه حاضر شوند.

سامسونگ نیز در نظر دارد برخی از مدیران فعلی و سابق اپل را به عنوان شاهد به جایگاه فرا بخواند و همزمان شهود خود را نیز به دادگاه احضار کند.

گفتنی است که از زمان برگزاری نخستین دادگاه تا به امروز، برخی از خصومت ها میان این دو غول تکنولوژی از بین رفته است و حتی سامسونگ تامین بخش عمده ای از قطعات مورد نیاز اپل را بر عهده گرفته.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373