لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۴ اینچی : انتشار اطلاعات جامعی در خصوص این آیفون

آیفون ۴ اینچی : انتشار اطلاعات جامعی در خصوص این آیفون

اخبار تازه تری در مورد این محصول به انتشار رسیده و به نظر می رسد که شرکت سازنده این تلفن هوشمند، تصمیم دارد نمونه ای بهبود یافته از آیفون 5s را با نام «آیفون 5se» تولید نماید و اکنون از این تلفن همراه در مقر اصلی کوپرتینو، با اسم رمز «N69» یاد می شود.

تلفن هوشمند ۴ اینچی اهالی کوپرتینو به چیپست مجتمع A8 و چیپ حرکت سنج M8 مجهز خواهد شد؛ سخت افزاری که یادآور آیفون های ۶ و نمونه پلاس آن است.

این در حالیست که اکنون گفته می شود دوربین اصلی اسمارت فون مذکور دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل بوده و بخش جلویی این دستگاه نیز میزبان یک سنسور ۱.۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر خودگرفت است. نکته قابل اشاره اما حضور ویژگی «Live Photos» در آیفون 5se است؛ قابلیتی که می تواند ۱.۵ ثانیه قبل و ۱.۵ ثانیه بعد از ثبت هر تصویر را ذخیره کرده و نتیجه را در قالب یک کلیپ کوتاه و ۳ ثانیه ای برایتان به نمایش بگذارد.

در این میان بیان می شود که دوربین آیفون ۴ اینچی همچنین قابلیت آن را دارد که در هنگام ثبت ویدیو نیز فوکوس خودکار انجام دهد.

نکته بعدی نیز مربوط می شود به حضور یک چیپ NFC در این آیفون تا کاربران قادر باشند توسط آن از Apple Pay استفاده کرده و پرداخت های موبایلی خود را انجام دهند. حضور یک فشارسنج نیز به اپلیکیشن Health کمک می کند تا اطلاعات مربوط به حرکات فیزیکی شما را به شکل صحیحی به ثبت برساند.

سایر بخش های مرتبط با قابلیت های اتصال این آیفون با جدیدترین تلفن هوشمند اپل با نام آیفون ۶ اس، کاملا هماهنگ خواهند بود و این تلفن هوشمند به بلوتوث ۴.۲، وای-فای 802.11ac و VoLTE مجهز خواهد شد.

همچنین گفته می شود که کاربر می تواند از بین رنگ های مختلف نقره ای، خاکستری، طلایی و رز گلد انتخاب خود را انجام دهد.

احتمالا شما هم زمانی که متوجه شدید آیفون ۴ اینچی اپل به قابلیت Live Photos مجهز شده، تصور کردید که نمایشگر این دستگاه از نوع 3D Touch است اما در واقع چنین نیست و شرکت سازنده تصمیم دارد این قابلیت را به نوعی، در خود iOS اضافه کرده و نمایشگر این محصول را فاقد 3D Touch در اختیار کاربر قرار دهد.

باید خبر داد که اپل در ماه مارس، مراسم بهاره خود را برگزار خواهد کرد و در همین رویداد از آیفون 5se پرده برداشته و تا انتهای ماه مارس آن را در اختیار کاربران قرار می دهد. آنطور که امروز خبر رسیده، شرکت یاد شده تصمیم دارد محصول مذکور را با قیمت ۴۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار دهد. حال باید در انتظار دعوتنامه مراسم ماه مارس بوده و ببینیم این بار شرکت ساکن کوپرتینو در دعوتنامه اش چه مواردی را به شکل نهان بیان خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373