لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد ایر 3 : شایعاتی در مورد عرضه آن در بهار سال آتی

آیپد ایر 3 : شایعاتی در مورد عرضه آن در بهار سال آتی

اندکی عرضه ی آیپد ایر 2 در اکتبر سال 2014 همه مشتاقان این برند منتظر شنیدن خبر عرضه ی نسخه بعدی این تبلت بودند. اما در پائیز به جای نسخه سوم دستگاه یاد شده شاهد رونمایی از آیپد پرو بودیم. اکنون به گزارش وب سایت 9to5Mac احتمالا محصول مورد بحث در ماه مارس (اسفند) رونمایی شود.

قبلا هم در مورد این موضوع شایعاتی منتشر شده بود که همگی بر همین محدوده زمانی تکیه داشتند. منبع خبری یاد شده اعلام نموده در رویدادی که قرار است اپل در تاریخ 24ام اسفند ماه سال جاری برگزار نماید، سه محصول جدید رونمایی می گردند که شامل آیفون 5SE، ارائه بندهای جدید برای اپل واچ و آیپد ایر 3 خواهند بود.

در همین راستا، تحلیل گر موسسه KGI به نام «مینگ چی کو» نیز با گمانه زنی های خود مبنی بر عرضه این تبلت در بهار سال آتی صحه گذاشته و احتمال واقعیت یافتن شایعات را تقویت نموده است.

بد نیست یادآوری کنیم بین نسخه های مختلف iPad Air تفاوت چندان بارزی مشاهده نمی گردد اما گویا قرار است نسخه سوم این تبلت تفاوت های محسوسی در خود داشته باشد. در ماه سپتامبر (اوایل پائیز) وب سایت MyDrivers گزارش کرده بود آیپد ایر 3 نمایشگری با رزولوشن 2334 در 3112 پیکسل خواهد داشت که گامی بزرگ نسبت به کیفیت 1536 در 2056 پیکسلی آیپد ایر 2 محسوب می گردد.

از آنجا که iPad Pro با چیپست A9X اپل همراه است انتظار می رود نسخه سوم ایر نیز با همین تراشه همراه باشد. همچنین باید بگوئیم چیپست A10 هنوز رونمائی نگشته، اما اگر معرفی هم شده بود بعید به نظر می رسید در تبلت آتی اپل حضور داشته باشد زیرا شرکت ساکن کوپرتینو عادت دارد همیشه جدیدترین چیپست های خود را اولین بار در دل آیفون های جدید به نمایش عموم بگذارد.

تحلیل گر یاد شده همچنین ادعا می نماید آیپد ایر سه به قابلیت Force Touch – جدیدترین فناوری حساس به لمس نمایشگر اپل – مجهز نخواهد بود. در مورد لوازم جانبی تبلت آتی اپل هم گفته می شود احتمالا یک صفحه کلید کوچک برای آن عرضه خواهد گشت. حالا تا پایان اسفند ماه و زمان عرضه این محصول اخبار و شایعات بیشتری منتشر خواهند گشت و ما نیز متعاقبا شما را در جریان خبرها خواهیم گذاشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420