لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل یک مرکز توسعه اپلیکیشن اختصاصی را در اروپا راه اندازی می کند

اپل یک مرکز توسعه اپلیکیشن اختصاصی را در اروپا  راه اندازی می کند

اپل قصد دارد تا در کشور ایتالیا، یک مرکز توسعه اپلیکیشن اختصاصی برای iOS راه اندازی کند که در آن، دوره های تحصیلی مخصوص برای پرورش نسل بعدی توسعه دهندگان اپلیکیشن ارائه می شود. این مرکز که در شهر ناپل واقع خواهد شد، از مدرسین و اساتید پشتیبانی به عمل می آورد و برنامه های ویژه ای برای محصلین خود در نظر دارد تا بتوانند اپلیکیشن هایی را برای iOS توسعه دهند. این انتظار می رود که در ماه ها و سال های آتی، این برنامه در کشورهای دیگر هم گسترش یابد.

کمپانی ساکن کوپرتینو می گوید که قصد دارد با همکاران خود در ایتالیا همکاری کرده و فرصت های مضاعفی در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. با این حال هنوز مشخص نیست که برنامه های درسی، طول دوره و حتی فرصت های شغلی فراهم آمده برای شرکت کنندگان در این مرکز چگونه خواهد بود.

گزارش فوق تمرکز ویژه ای روی فعالیت های اپل در اروپا و تاثیر مثبت کمپانی آمریکایی بر این قاره دارد. تیم کوک در این گزارش می گوید: «موفقیت شگفت انگیز اپ استور، یکی از عوامل اصلی ایجاد 1.4 میلیون شغلی است که اپل در اروپا ایجاد نموده است.»

از نگاه تیم کوک، اپ استور، بی نهایت فرصت در اختیار مردم قاره اروپا می گذارد، مهم نیست چند سال دارند یا چه تجارتی می کنند. اپل می گوید اپ استور سبب شده تا توسعه دهندگان اروپایی بتوانند 11.1 میلیارد دلار (10.2 میلیارد یورو) درآمد از طریق اپلیکیشن های شان کسب کنند و به تنهایی در ایتالیا 75 هزار شغل ایجاد شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373