لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در پی تغییر سیاست و استراتژی های خود است

اپل در پی تغییر سیاست و استراتژی های خود است

هفته پیش اپل از نسخه بتای iOS 9.3 پرده برداشت و آن را در اختیار کاربرانی قرار داد که در طرح دریافت نسخه های بتا نام نویسی کرده بودند.

در این نسخه از پلتفرم نرم افزاری iOS می توان دید که شرکت یاد شده قابلیت های بسیار زیادی را افزوده: از ویژگی شیفت شب گرفته تا حفاظت از برخی نوت ها توسط TouchID و البته بهبود کارکرد 3D Touch.

به جرات می توان گفت که iOS 9.3، پربارترین بروز رسانی فرعی اپل برای سیستم عامل iOS است که در WWDC (کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل) معرفی نشده است.

اما جدا از این به نظر می رسد که اپل با این کار خود در پی ارسال پیامی به ماست. همانگونه که طی سال های گذشته مشاهده کرده ایم، این شرکت معمولا بهترین قابلیت ها را برای نسخه اصلی و بعدی iOS نگه می دارد تا هنگامی که در WWDC از نسخه اصلی iOS بعدی پرده بر می دارد، آن را پربارتر از همیشه به نمایش کشد و البته همانطور که می دانید این اتفاق هر ۱۲ ماه یک بار رخ می دهد.

ارائه نسخه بتای iOS 9.3 که در هفته پیش منتشر شد اما این خبر را می دهد که اپل در پی تغییر سیاست و استراتژی های خود است. شرکت مذکور همچنین صفحه کاملا جدیدی در وب سایت خود ایجاد کرد و قابلیت های ios 9.3 را به شکل کامل در آن تشریح نمود.

نباید فراموش کرد که حالا دیگر «آیفون» یک محصول بالغ است و شاید دیگر نیازی نباشد تا صرفا هر ۱۲ ماه یک بار و فقط در WWDC کاربران بتوانند به قابلیت های جدیدی که اپل برای آن توسعه می دهد دسترسی داشته باشند.

حالا و پس از رسیدن به این بلوغ، به جای چرخه های ۱۲ ماهه، شرکت سازنده می تواند در هر مقطعی از سال بروز رسانی و ایده های تازه را به دست کاربران iOS برساند. در این میان خود کاربران هم مشخصا خوشنودتر خواهند بود چرا که به جای انتظار برای معرفی قابلیت های نو در رویدادی به نام WWDC، در هر مقطعی از سال امکان دارد به نوآوری ها دسترسی پیدا کنند.

برای خود اپل نیز، این اطمینان حاصل می شود که کاربران بیشتری به علت وجود قابلیت های نوین در نسخه های جدید، به دریافت آخرین نسخه از iOS اقدام می کنند و همین موضوع، مشوقی عالی برای آنها خواهد بود تا همواره آیفون و آیپد های خود را به روز نگه دارند و البته اپل هم می تواند به آمار بروز رسانی بالای خود افتخار بیشتری بکند.

راهکار اپل و ارائه بروز رسانی های مستقیم iOS برای کاربران تا کنون بسیار موفقیت آمیز بوده اما شرایط کنونی دنیای تلفن های هوشمند و رقابت تنگاتنگی که اکنون میان سازندگان وجود دارد، دیگر این اجازه را به شرکت مورد اشاره نمی دهد که برای معرفی قابلیت ها نو، تا WWDC صبر کرده و سپس آنها را عیان کند. با این حال، جالب است ببینیم که این شرکت در iOS 10 چه برای عرضه خواهد داشت.

شما به یاد دارید پیش از این اپل چنین کاری برای یکی از بروز رسانی های فرعی iOS کرده باشد؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373