لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی های, مربوط به فروش آیفون در سال ۲۰۱۶

پیش بینی های, مربوط به فروش آیفون در سال ۲۰۱۶

بهمن ماه سال جاری اپل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر خواهد کرد که طی آن تعداد آیفون‌های به فروش رفته در این بازه‌ی زمانی مشخص خواهد شد. حال پیش از انتشار این گزارش، موسسه‌ی سرمایه‌گذاری Piper Jaffrey، پیش بینی خود از میزان فروش آیفون در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را تخمین زده است.

موسسه‌ی سرمایه‌گذاری Piper Jaffrey پیش‌بینی خود از میزان فروش‌ آیفون‌های اپل را در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی منتشر کرده است. براساس گزارش منتشر شده توسط این موسسه، اپل در فصل اول سال ۲۰۱۶ با کاهش ۱۲ درصدی فروش آیفون‌های خود روبرو خواهد شد. پیش‌بینی‌ها نشان از این دارد که اپل در سه ماهه‌ی جاری بیش از ۵۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش خواهد رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن با فروش بیش از ۶۲.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، نشان از کاهشی چشم‌گیر دارد.

در صورتی که پیش‌بینی این موسسه‌ی سرمایه‌گذاری رنگ واقعیت به خود بگیرد، آمار اپل در میزان فروش آیفون را باید اولین کاهش در عرضه‌ی این گوشی‌ هوشمند پس از معرفی اولین نسخه در سال ۲۰۰۷ بدانیم. سال گذشته پیش‌بینی‌های اولیه‌ی صورت گرفته برای فروش آیفون رقم ۶۱.۲ میلیون دستگاه را نوید داده بود که بسیار نزدیک به رقم واقعی فروش در این فصل بود. فروش آیفون در فصل اول ۲۰۱۵ با افزایش قریب به ۱۳ میلیون دستگاه نسبت به مدت مشابه آن در سال ۲۰۱۴ میلادی روی داده بود. اپل در فصل اول ۲۰۱۴ بیش از ۴۳.۷ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسانده بود. پایپر جفری همچنین اعلام کرده که میزان فروش آیفون‌های اپل در سه ماهه‌ی دوم سال جاری از ۴۸.۵ میلیون دستگاه سال ۲۰۱۵ به ۴۵ میلیون دستگاه در سال جاری میلادی کاهش خواهد یافت.

کاهش فروش در پیش‌بینی این موسسه را باید برگرفته از شایعاتی خواند که حکایت از کاهش سفارش اپل برای تولید آیفون در چرخه تولید این محصول دارند. پیش از این نیز بسیاری از تحلیل‌گران شناخته شده گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند که نشان از کاهش فروش آیفون‌های اپل و چالش بزرگ برای اپل در سال ۲۰۱۶ دارند. هرچند در ابتدا بسیاری کاهش سفارش اپل برای یکی از تولیدکنندگان را عاملی برای کاهش فروش تلقی نمی‌کردند، اما با افزایش گزارش‌ها در این خصوص، این موضوع بیش از پیش توجه‌ها را به سوی خود جلب کرد.

جینی مونستر، تحلیل‌گر این کمپانی معتقد است که درآمد اپل در سه ماهه‌ی اول سال جاری از ۶۰.۷ میلیارد دلار پیش بینی شده به ۵۵.۸ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت. در مورد سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ نیز مونستر پیش‌بینی درآمد ۷۶.۵ تا ۷۷.۵ میلیارد دلاری را به عمل آورده است. این درآمد حاصل فروش ۷۵ تا ۷۶ میلیون دستگاه آیفون، ۵.۸ میلیون دستگاه مک و ۱۷.۵ میلیون دستگاه آیپد است. مونستر حاشیه‌ی سود اپل را ۴۰ درصد پیش‌بینی کرده است. به اعتقاد مونستر اپل در سه ماهه‌ی منتهی به سال نوی میلادی بیش از ۶ میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسانده است. این تحلیل‌گر سال ۲۰۱۷ میلادی را زمانی برای شکوفایی ساعت‌های هوشمند خوانده و انتظار فروش ۲۰ و ۴۰ میلیون دستگاه اپل واچ را به ترتیب برای سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی پیش بینی کرده است. مونستر برای آیفون ۷ نیز گمانه‌های جالبی را مطرح کرده است. برای مثال می‌توان به استفاده از فناوری 3D Touch در کلید Home و همچنین بکارگیری کریستال یاقوت در نسل بعدی آیفون اشاره کرد.

.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373