لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مسدود شدن ایرانیان توسط شرکت اپل

مسدود شدن ایرانیان توسط شرکت اپل
بزرگترین برند تجاری دنیا درحالی طی یک ماه اخیر دست به مسدود سازی کاربران ایرانی زده که این روال تا اواخر سال گذشته نیز وجود داشت و اتفاقی تازه نیست. اپل در حالی امکان استفاده از نرم افزارهای اپ استور را برای ایرانی ها محدود کرده که اواخر سال گذشته با توجه به ضریب نفوذ بالای آیفون در ایران دست از این رفتار توهین آمیز خود برداشت تا شاید با این کار زمینه ای برای حضور گسترده تر در بازار کشرمان برای شرایط پسا تحریم داشته باشد.
محدودیت در دسترسی به سرویس‌های اپل از طریق نمایش Error 1009 روی نمایشگر گوشی یا تبلت قابل مشاهده است اما این وضعیت نه تنها در ایران بلکه کشورهای بسیاری نظیر لبنان، فلسطین، سوریه و … نیز در دسترسی به سرویس های اپل محدود شده اند. بنابراین امکان دانلود نرم افزار و اپلیکیشن‌های مورد نیاز و ضروری برخی کاربران درحال حاضر وجود ندارد. اما بسیاری از کاربران آیفون با توجه به این تحریم ها در سالیان گذشته فیلتر شکن را راه حل قرار و دور زدن تحریم ها دانستند و هر چند شاید توصیه استفاده از فندوق شکن مناسب نباشد اما یکی از راه های گریز بهحساب می آید. استفاده از فندوق شکن  سرعت را به شکل چشم گیری کاهش می دهد اما کاربران دستگاه های اپل می توانند با استفاده از این روش برنامه مورد نظر خود را از اپ استور انتخاب کرده و دانلود را انجام دهند.
به محض شروع دانلود، ارتباط با فندوق شکن را قطع کنید تا کندی سرعت به حالت اول بازگردد و ادامه دانلود را انجام دهید. شناسایی ای پی های ایران توسط سرورهای اپل موجب این می شود که به بانک اطلاعاتی مختص ایران که در شرایط تحریم است منتقل شوید اما اگر آدرس آی پی با استفاده از سرورهای فندوق شکن تغییر داده شود سرور میزبان اپل قادر به شناسایی آدرس اصلی نیست و امکان استفاده از خدمات را فراهم می کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373