لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازگشتی به گذشته,استیو جابز با اولین آیفون که دنیا رو متحول کرد…

بازگشتی به گذشته,استیو جابز با اولین آیفون که دنیا رو متحول کرد…

دقیقا ۹ سال پیش ۹ ژانویه ۲۰۰۷ مصادف با ۱۹ دی ماه ۱۳۸۵، استیو جابز با آن کاریزمای خاصش بر روی صحنه‌ی سالن Moscone Center سانفرانسیسکو حضور یافت. او از تغییر نام شرکتی که بنیان گذاریش کرده از Apple Computer Inc به Apple Inc خبر داد، همچنین از اپل تی‌وی سخن گفت و یک چیز دیگر! گجتی که دنیا را متحول کرد و تبدیل به سود آورترین ساخته اپل شد، اولین نسل آیفون در دستان استیو جابز رونمایی شد.

در واقع ۹ ژانویه ۲۰۰۷ را می‌توان روز تولد آیفون دانست، معرفی که به معنای واقعی رونمایی بود و خبری از شایعات قبل از انتشار همانند امروز نبود. قبل از اینکه استیو نام آیفون را بر زبان بیاورد از یک آیپاد با صفحه نمایش لمسی بزرگ، یک تلفن همراه انقلابی و پیشرفتی فوق‌العاده در عرصه اینترنت سخن گفت و با این سه جمله کوتاه کمی حضار جلسه را اذیت کرد. چند لحظه بعد برای همه‌ی حضار مشخص شد که این سه دستگاه جدا از هم نیستند، اپل و بهتر بگوییم استیو جابز ترکیبی نوآورنه و شگفت انگیز از این سه را در یک دستگاه گنجانده بود.

اولین نسل آیفون ماه بعد در ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ به فروشگاه‌ها رسید، و قیمت ۴۹۹ دلاری برای مدل ۴ گیگابایتی و ۵۹۹ دلاری برای مدل ۸ گیگابایت آن در نظر گرفته شده بود. به عنوان نسل اولیه یک محصول بدون مشکل نبود. _همانند ضعف در دریافت سیگنال ۳G که مهم‌ترین آنها محسوب میشد_  اما در آخر دنیا از آن به عنوان یک محصول نوآورنه و پیشرفتی فوق‌العاده یاد می‌کرد. حتی مجله تایمز نام آن را اختراع سال نهاد.

نه سال گذشت، اما هنوز هم نسل آیفون در حال دستیابی به موفقیت‎های متنوع است. آخرین نسل این خانواده یعنی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس نسبت به نسل گذشته خود نیز پیشرفت‌هایی را داشت. علاوه بر آن اخبار و شایعاتی مرتبط با آیفون 7 منتشر می‌گردند که برخی از آن‌ها بسیار جذاب و جالب هستند.

و یک چیز دیگر، تا روزی که دنیا باقی است، تکنولوژی به استیو جابز مدیون است…

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373